اخبار بازی

بازی The Division 2 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

بازی The Division 2 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

وی جی مگ: همزمان با رونمایی کامل بازی The Division 2 در نمایشگاه E3 2018 کمپانی Ubisoft اعلام کرد که محتواهای اضافه این بازی در سال اول به صورت رایگان منتشر می‌شود اما اکنون مشخص شده که این تولیدکننده فرانسوی قصد دارد از طریق روش‌هایی که برای گیمرها آشنا است، درآمد خود را در ادامه کار تضمین کند.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان این بازی در مصاحبه اخیر خود تایید کرده که The Division 2 از پرداخت درون برنامه‌ای همچون نسخه اول این مجموعه استفاده می‌کند اما تنها به آیتم‌هایی اختصاص پیدا خواهد کرد که روی ظاهر شخصیت‌های قابل بازی تاثیر دارند. با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که استفاده بازی The Division 2 از پرداخت درون برنامه‌ای روی کلیت گیم‌پلی تاثیری نداشته باشد. نکته قابل توجه این است که فعلا کارگردان این بازی اشاره‌ای به وضعیت Loot Box در The Division 2 نکرده که طی یک سال اخیر حواشی بسیاری را برای صنعت بازی به وجود آورده. او در بخشی از صحبت‌هایش توضیح داده که ما می‌خواهیم تجربه‌ای منصفانه را برای گیمرها شکل دهیم اما اکنون نمی‌توانم درباره نقش Loot Box در بازی The Division 2 صحبت کنم.

همین مسئله باعث ایجاد نگرانی شده و باید دید که Ubisoft در آینده چه واکنشی را به آن نشان می‌دهد. صحبت‌های کارگردان بازی The Division 2 تاحدود نشان می‌دهد که یا Ubisoft هنوز تصمیمی درباره Loot Box نگرفته یا می‌دانند که رسانه‌ای کردن آن روی آینده بازی The Division 2 تاثیر منفی دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =