اخبار بازی

بازی Tokyo Ghoul:re Call to Exist برای PS4 معرفی شد

بازی Tokyo Ghoul:re Call to Exist

وی جی مگ: بازی جدید Tokyo Ghoul بر پایه سبک اکشن  Survival ساخته شده. اگر چه برای عرضه جهانی آن تاریخی در نظر گرفته نشده، ما می‌دانیم که بازی در زمستان برای کشور ژاپن مننتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ: با توجه به گزارش سایت Gematsu و مقاله اولیه سایت Ryokutya2089، این بازی علاوه بر گرافیک زیبا، دارای اکشن جذابی است و همچنین گفته شده که سه نوع شخصیت متفاوت در بازی وجود دارد. مبارزه در بازی Tokyo Ghoul re call to Exist  می‌تواند به این گونه باشد که شخصیت Kagune به عنوان Ghoul و شخصیت Quinque به عنوان Investigator به مبارزه با بقیه کارکترها بپردازد. هنوز نامشخص است که بازی شامل چه نوع اتفاقاتی در داستان است و اینکه پلیرها سناریوی جدیدی می‌بینند یا اینکه داستان اصلی انیمه روایت می‌شود. همچنین گفته شده که بازی از مبارزه‌های آنلاین پشتیبانی می‌کند. پلیرها می‌توانند به صورت آنلاین به مبارزه بپردازند که بین دو تیم Ghoul و Investigator این مبارزه اتفاق می‌افتد، همچنین می‌توانند به صورت Coop بازی کنند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی وظیفه توسعه بازی را بر عهده گرفته ولی با توجه به گزارش Ryokutya2089 مشخص شد که کمپانی Bandai Namco ناشر این بازی است. با وجود اینکه خبری از انتشار این بازی برای کشورهای دیگر نشده، با توجه به نام تجاری که Bandai Namco به تازگی در اروپا ثبت کرده به نظر می‌رسد که نقشه‌هایی برای انتشار بازی در جاهای دیگر نیز کشیده شده است. اگر بازی برای اروپا عرضه شود، انتظار می‌رود که در آمریکای شمالی نیز منتشر شود اگرچه تاریخ این انتشار متفاوت خواهد بود.

بازی Tokyo Ghoul re Call to Exist فعلا برای کشور ژاپن تائید شده و بازی برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =