اخبار بازی

بازی Total War: Warhammer 3 در مرحله پیش تولید است

Total War: Warhammer 3 در مرحله پیش تولید

وی جی مگ: شرکت Creative Assembly معمولا در معرفی بازی‌های خود هیچ ظرافتی نشان نمی‌دهد و بدون ایجاد شایعه بازی مورد نظر را معرفی می‌کند. اینبار بازی Total War Warhammer 3 از سوی این شرکت معرفی شده است. این بازی هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد ولی سازندگان آن، به خود اعتماد دارند و بازی را به سرعت معرفی کردند.

به گزارش وی جی مگ، ما خبری از بازی Warhammer 3 دریافت کردیم و فهمیدیم که این بازی در مرحله پیش تولید قرار دارد که صحبت‌های زیادی در مورد آن می‌شود و همچنین ایده‌ها و طرح‌های مفهومی زیادی برای آن مطرح شده است که در نگاه اول شبیه یک هرج و مرج است.

به تازگی متوجه شدیم که این بازی دارای یک بخش Chaos faction است که البته انتظار این بخش را داشتیم. در بازی جدید، شاهد Daemons of Chaos خواهیم بود همچنین Beastmen و Chaos Warriors نیز وجود دارند.

خبر دیگر این است که یک شخصیت افسانه‌ای جدید به بازی Warhammer 2 اضافه می‌شود که با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید که یک Dark Elf Lord است که به احتمال زیاد او Malus Darkblade است. البته خبر ناراحت کننده این است که این شخصیت به زودی وارد بازی نمی‌شود.

خبر مهمتر این است که بازی Total War Three Kingdoms در بهار سال 2019 عرضه می‌شود که یک خبر خوب برای طرفداران Total War است.

نسخه قبلی بازی یعنی Total War Warhammer 2 که یک بازی استراتژی است، در سال 2017 برای پلتفرم PC منتشر شد و توانست متای 87 را دریافت کند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − 2 =