اخبار بازی E3 2018

بازی Unravel 2 لو رفت

بازی Unravel 2 لو رفت

وی جی مگ: چند ساعت بیشتر تا شروع کنفرانس EA Play از E3 2018‌ باقی نمانده و اطلاعات رده‌بندی سنی بازی Unravel 2 لو رفت. اثری که مطمئنا یکی از بازی‌های مهم EA برای نمایشگاه امسال بود اما ESRB آن را پیش از معرفی رسمی لو داد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اطلاعات ثبت شده برای رده‌بندی سنی بازی Unravel 2 می‌توان گفت که این بازی برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود و فعلا خبری از نسخه Nintendo Switch‌ آن نیست. از جمله دیگر جزئیات به دست آمده می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازی Unravel 2 قرار است همچون نسخه قبلی خود به صورت Side Scrolling و پلتفرمر دنبال شده و گیمر در آن کنترل موجودی را با نام Yarnys در دست دارد که باید با روش‌های مختلف، موانع پیش روی خود پشت سر بگذارد.

در ادامه نیز توضیح داده شده که شخصیت Yarnys با خورده شدن توسط ماهی، حمله پرنده، له شدن زیر سنگ یا ماشین جان خود را از دست می‌دهد. اگر با بازی Unravel‌ آشنا نیستید باید توضیح دهیم که قسمت اول آن در E3 2015 برای اولین‌بار معرفی شد و توانست موفقیت‌های بسیاری به عنوان یک بازی مستقل کسب کند. اثری که نهایتا متوسط امتیاز 81 را به خود اختصاص داد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =