اخبار بازی

بازی Wanderlust توسط سازندگان سابق The Witcher معرفی شد

بازی Wanderlust توسط سازندگان سابق The Witcher معرفی شد 1

وی جی مگ: دو تن از اعضای سابق استودیو CD Projekt Red به تازگی استودیو جدیدی تجت عنوان Different Tales را تاسیس کرده‌اند. Artur Ganszyniec مدیر سابق طراحی داستان The Witcher و Jacek Brzeziński مدیر ارشد پروژه که روی The Witcher: Enhanced Edition و Dying Light کار کرده بوده، از بازی جدیدی به نام Wanderlust: Travel Stories رونمایی کردند که قرار است در آگوست پیش‌رو انتشار پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، براساس گفته‌های Ganszyniec و Brzeziński استودیو Different Tales به صورت سازنده‌ای توصیف شده که قصد دارد عناوینی داستان‌محوری توسعه دهد که طی آن انسان با تجربه و شیوه خاص خود بازی را پیش ببرد. در اثر معرفی شده آن‌ها یعنی Wanderlust: Travel Stories، پلیرها کنترل 5 شخصیت را برعهده می‌گیرند و به جستجوی شش قاره و 21 کشور می‌پردازند. در طول تجربه بیش از 12 ساعته داستان بازی، پلیرها می‌توانند شخصیت‌ها و چشم‌انداز خود از جهان را تعریف کنند.

هر انتخابی که پلیر انجام می‌دهد بر حالات شخصیت در طول بازی تاثیر می‌گذارد. حتی جنبه‌های زندگی واقعی مانند مدیریت بودجه سفر می‌تواند ویژگی یک شخصیت را تحت تاثیر قرار دهد. در حالت کلی حفظ سلامت ذهنی و جسمی هر کاراکتر به منظور تکمیل داستان بازی حیاتی است. Brzeziński اظهار می‌کند که علیرغم تمامی استرس‌هایی که یک سفر دارد، بازی قرار است تجربه‌ای آرامش‌ بخش را ارائه کند. به‌علاوه توضیح داد هر شخصیتی که داستان با او به اتمام برسد به فرد غنی‌تری از لحاظ درونی تبدیل می‌شود.

Ganszyniec نیز در رابطه با بازی گفت:

ده سال پس از ملاقاتم با Jacek هنگام کار روی The Witcher، تصمیم گرفتیم با همکاری یکدیگر داستانی متفاوت را خلق کنیم که محدود به واقعیت باشد و ریشه در تجربیات رایج انسان داشته باشد. Wanderlust از علاقه Jacek به سفر و از علاقه من به داستان‌سرایی تولد یافته. هدف ما بدین شرح است که اثری متفاوت را بسازیم. اثری که پلی بین تجربیات ادبی و بازی‌های ویدئویی برقرار می‌کند. عنوانی که می‌شود به آن وارد شد، تجربه کرد و احساس نمود.

عنوان Wanderlust: Travel Stories در تاریخ 28 آگوست 2019 (6 شهریور 98) از طریق استیم برای PC عرضه می‌شود. نشر بازی نیز برعهده Walkabout خواهد بود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 10 =