اخبار بازی

بازی WWE 2K19 برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود

بازی WWE 2K19

وی جی مگ: شرکت 2K تائید کرد که بازی WWE 2K19 برای کنسول Nintendo Switch منتشر نمی‌شود. ناشران بازی، هیچ دلیلی برای اینکه WWE 2K19 برای این کنسول منتشر نمی‌شود افشا نکردند.

به گزارش وی جی مگ، اگر در مورد نسخه قبلی بازی چیزی نمی‌دانید باید بگوییم که بازی WWE 2K18 برای اولین بار برای کنسول Nintendo Switch  عرضه شد که انتظار می‌رفت نسخه جدید بازی نیز برای این کنسول عرضه شود.

حال باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا این بازی برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود؟ چون که این بازی توسط منتقدان و پلیرها با بازخورد منفی شدیدی رو به رو شد. متای بازی رو این کنسول 35 شد و بدتر از آن امتیاز کاربران به بازی 16 بود. واکنش‌ها به نسخه Switch بازی بسیار بد بود به طوری که سازندگان به جای تلاش برای بهتر کردن این بازی برای این کنسول تصمیم گرفتند که سمت Nintendo Switch نروند.

بیانیه‌ای رسمی از طرف 2K منتشرشد که در ادامه می‌توانید بخوانید:

بازی WWE 2K19 برای کنسول Nintendo Switch  در دسترس نیست. شرکت 2K به دنبال این است تا بهترین تجربه بازی WWE 2K را بین پلتفرم‌ها برای طرفداران این مجموعه محیا کند.

2K علاقه‌ای به ساخت این بازی برای پلتفرم Nintendo Switch  ندارد که با توجه به بازخورد منفی آن چیز عجیبی نیست که البته می‌توانستند به جای رد کردن این کنسول، تلاش بیشتری برای عرضه این بازی روی Nintendo Switch بکنند. بازی WWE 2K19 در تاریخ 9 اکتبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one  منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + هجده =