اخبار بازی

بالاخره سرنوشت بازی Fallout 4 برای Nintendo Switch چه می‌شود ؟

سرنوشت بازی Fallout 4 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: ناشران در کمپانی Bethesda ثابت کردند که کنسول Nintendo Switch پلتفرم قابل اعتمادی است، وقتی که قرار است یک بازی third party برای آن منتشر شود. سال پیش، یک پورت با کیفیت از بازی Doom منتشر شد. همچنین در هفته پیش یک نسخه خوب از بازی Wolfenstein 2 برای این کنسول منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، برای مدت طولانی شایعاتی مبنی بر انتشار بازی Fallout 4 برای  کنسول Nintendo Switch وجود داشت. به هر حال هنوز خبری از این پورت نشده.

در صحبتی با سایت Gamereactor، از کارگردان بازی Todd Howard سوالی در مورد امکان ساخت بازی Fallout برای این کنسول شد که جواب خوبی در این مورد نداد ولی همیشه امیدی هست.

او توضیح داد که قطعا علاقه‌ای به این کار وجود دارد ولی این چیزی نیست که ما می‌خواهیم حداقل برای الان. ما فکر می‌کنیم که Nintendo Switch پلتفرم عالی است. وقتی که داشتیم روی بازی Skyrim برای این کنسول کار می‌کردیم تجربه واقعا خوبی داشتیم و ما حتما این کار را با این کنسول در آینده انجام می‌دهیم ولی هنوز برنامه‌ای برای Fallout 4 نداریم.

خوشبختانه حرفی مبنی بر اینکه Bethesda چیزی برای این کنسول ندارد زده نشده. فعلا فقط بازی‌های Doom و Wolfenstein برای این کنسول منتشر شده، همچنین توسعه دهندگان در Panic Button نیز در حال ساخت عنوانی هستند که می‌تواند یکی از فرانچایز‌های Bethesda باشد.

مثل اینکه Bethesda سعی دارد تمام انرژی خود را صرف تبلیغ Wolfenstein 2 کند که به تازگی برای این کنسول منتشر کرده. Bethesda توانسته به خوبی از سخت افزار این بازی استفاده کند و با وجود کیفیت گرافیکی کمتر، تجربه خوبی به دارندگان این کنسول بدهد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 17 =