اخبار بازی

بالاخره مارادونا و کونامی به توافق رسیدند

بالاخره مارادونا و کونامی به توافق رسیدند

چندی قبل خبری مبنی بر شکایت احتمالی مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین از شرکت کونامی به خاطر استفاده غیر قانونی از او در PES 2017 منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد که این دو توانستند بیرون از دادگاه به توافق برسند.

باید گفت که کونامی برای راضی کردن مارادونا مبلغی به او پیشنهاد داده است اما مبلغ این پیشنهاد تا به این لحظه منتشر نشده است. حالا کونامی می‌تواند با خیال راحت از ظاهر و اسم مارادونا در بازی خود استفاده کند. بر اساس گزارش El Eco این قرارداد در ماه جاری میلادی نهایی خواهد شد و از سمت هر دو طرف امضا می‌شود.

مدت این قرارداد تا سال 2020 عنوان شده است و بر اساس این قرارداد مارادونا حالا باید برای سری PES تبلیغاتی را نیز انجام دهد. چندی پیش مارادونا کونامی را به شکایت تهدید کرده بود و به نظر می‌رسد که کونامی خطر در این پرونده را قبل از شکل‌گیری حس کرده و سعی کرد تا با امضای قرارداد همکاری، مارادونا را از شکایت منصرف کند.

البته به نظر می‌رسد که مارادونا اینکار را صرفا برای رسیدن به پول بیشتر از کونامی نکرده است. مارادونا قصد دارد تمام درآمد مربوط به این قرارداد همکاری را به فوتبالیست‌های کم بضاعت در کشورش اهدا کند. او قصد دارد تا با این پول از فوتبالیست‌های کم درآمد کشورش پشتیبانی کند تا آنها نیز بتوانند استعداد خود را به نمایش بگذارند.

منبع

برچسب‌هاKONAMI pc PES 2017 PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =