اخبار بازی

باندل PS Vita و PS4

GameemaG - PS4 Bundle

PS Vita ممکن است که همراه با PS4 باندل شود. با توجه به منبعی ناشناس اما موثق از سایت Machinima سونی در حال کار بر روی باندلی است که در آن هم PS Vita هم PS4 موجود است که قیمت آن نزدیک 500 دلار است است و در اواخر امسال در دسترس خواهد بود. سونی چندی قبل تایید کرده بود که قابلیت Remote Play (که در آن بازیهای PS4 توسط PS Vita به عنوان دسته کنترل می شوند) برای همه ی بازیهای PS4 اجباری خواهد بود به جز بازیهایی که از وسیله ی جانبی مانند Move یا PS EYE استفاده می کنند. یعنی سازنده ها باید در بازیهایشان قابلیت Remote Play را لحاظ کنند به جز بازیهایی که از Ps move و یا Ps Eye استفاده می کنند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − نوزده =

  • بازم این ایده رو از wiiu گرفتن فقط سر xbox کلا رفته

    چون ماکرو سافت نه موبایل و تبلت ویندوز فونش بدرد این جور بازی هامی خوره

  • یعنی چی؟(( قابلیت Remote Play (که در آن بازیهای PS4 توسط PS Vita به عنوان دسته کنترل می شوند) برای همه ی بازیهای PS4 اجباری خواهد بود))
    یعنی حتما باید برای بازی از ویتا استفاده کنیم؟؟؟

    • نه
      منظور اینه که این قابلیت توی بازی ها اجباری میشه (البته شاید) ولی برای سازندگان و نه برای گیمرها. سازنده بازیشون رو باید جوری بسازن که هم با گیم پد خود کنسول بشه بازی کرد و هم با ویتا بشه بازی کرد و لذت بیشتری برد. ولی کسی ویتا نداشت هم مهم نیست و میتونه با دسته خود کنسول بازی رو انجام بده.
      این حرکت برای گیمر ها یه چیز خیلی خوبه ولی برای سازنده های بازی یه چیز بده. چون باید بازیشون رو دو قابلیته بسازن و کارشون کمی بیشتر میشه