E3 2017 اخبار بازی

باکس آرت و تصاویر جدیدی از Assassin’s Creed Origins منتشر شد – E3 2017

باکس آرت و تصاویر جدیدی از Assassin's Creed Origins منتشر شد - E3 2017

دیشب بود که در کنفرانس مایکروسافت رسماً Assassin’s Creed Origins معرفی شد. در کنار آن، اطلاعات زیادی همچون تصاویر مختلف و نسخه‌های مختلف و … انتشار یافتند.
این بازی توسط Ubisoft Montreal بیش از 4 سال است در دست ساخت بوده و قرار است شروعی تازه برای این سری باشد. این بازی در مصر باستان جریان خواهد داشت و شخصیت اصلی آن Bayek نام دارد، کسی که بنا به دلایلی شخصی به فرقه Assassin ها می‌پیوندد. در بازی رازهای زیادی برای کشف وجود دارد و محیط بازی نیز پویا خواهد بود و گشت و گذار در آن لذت بخش.
در این نسخه المان‌های RPG مختلفی وجود خواهد داشت مثل تمرکز زیاد روی Loot و Level Up و این موارد. سیستم مبارزات بازی کلاً تغییر یافته و اسلحه‌های مختلف و حتی نادر نیز در بازی وجود دارند.
نسخه معمولی بازی 60 دلاری است، نسخه Deluxe Edition آن 70 دلاری که یک نقشه از بازی و سی دی ساندترک‌های آن همراه آن است. نسخه Gold Edition بازی نیز 100 دلاری است که سیزن پس دارد. یک نسخه Gold Edition به همراه استیل بوک نیز عرضه خواهد شد که 110 دلاری است. این بازی برای PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + پانزده =

  • چرا باید یه سیستم مبارزاتی یونیک که اینجوری بود میگفتن مبارزه ی فلان بازی مث اسسینه …. تغییر کنه …. و بشه اون چیزی که نشون دادن. و به جرئت میگم یکی از دلایل خراب شدن این سری انتقادات مسخره ی بعضی گیمرها بود. دقیقا یادمه که برای قسمت سوم عده ی زیادی میگفتن بازی تکراری شده! اونم با وجود شکار، جنگ دریایی، حتی اومدن دشمن هایی که کانتر اتک نمیشدن! میشد اسلحه های دشمن رو ورداشت. میشد حتی از تله ی خرگوش توی مبارزه استفاد کرد. اونوقت به جای بازخورد مثبت چی گیر سازنده ها اومد؟ چهارتا جک و عکس خنده دار و طرفدارهایی که میگفتن اسسین که تکراری شده.