اخبار بازی

باید منتظر یک Need For Speed جدید در سال 2019 باشیم

باید منتظر یک Need For Speed جدید در سال 2019 باشیم

در جریان همایش مالی EA برخی از برنامه های این شرکت برای 6 ماهه دوم سال 2019 مشخص شد. البته بسیاری از این برنامه ها قبلا در کنفرانسهای E3 و یا به صورت مجزا مشخص شده بودند ولی با این حال در این همایش نکات دیگری نیز به چشم می خورد

وی جی مگ: میدانستیم که Jedi: Fallen Order قرار است برای تعطیلات کریسمس 2020 عرضه شود و از قبل مشخص بود. همچنین از قبل مشخص شده بود که EA قصد عرضه قسمت جدید از بازی Plants vs. Zombies را دارد که آن هم احتمالا در تعطیلات کریسمس عرضه می شود. حال در همایش مالی جدید EA مشحص شد که آنها برنامه ای برای عرضه یک Need For Speed‌ جدید در همان زمان را از قبل داشته اند که از آن حرفی قبلا نزده بودند.

بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و یا حتی چیز خاصی از آن در هیچ کجا مطرح نشده ولی چند ماه پیش هم صحبتهایی در یکی دیگر از همایش های مالی EA از این بازی شده بود. البته EA قصد درباره این بازی در E3 2019 صحبتهایی داشته باشد ولی حدس و گمانها بابت کنسل شدن EA Play باعث شد تا این کار را انجام ندهند. با این حال یک Gamescom دست نخورده برای معرفی این بازی جلوی روی EA هست.

طبق شنیدها و صحبتها قرار است نید فور اسپید جدید برای دو کنسول PS4‌ و XBOX One به همراه PC‌عرضه شود. با توجه به عدم استقبال از NFS Payback و فروش ضعیف آن باید منتظر باشیم ببینیم نسخه جدید می تواند نظر کاربران را مجدد به خود جلب کند؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =