اخبار بازی

با جزئیات گرافیکی بازی Ghost of Tsushima‌ بیشتر آشنا شوید

با جزئیات گرافیکی بازی Ghost of Tsushima‌ بیشتر آشنا شوید

وی جی مگ: به تازگی نمایش بازی Ghost of Tsushima‌ در مراسم E3 2018 توسط دیجیتال فاندری مورد بررسی قرار گرفته است. در همین راستا با جزئیات گرافیکی بازی Ghost of Tsushima‌ همراه باشید.

به گزارش وی جی مگ، ساخته استودیو Sucker Punch به واسطه فیزیک تعاملی، Draw Distance و افکت‌های خاص خودش جزئیاتی خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارد.  نمایش بازی در E3 2018 با PS4 PRO و در رزلوشن 3200*1800 به تصویر کشیده شده است و البته از تکنیک checkerboarding نیز برای بهبود آن استفاده شده است. به گفته دیجیتال فاندری «Draw Distance بازی به مانند هیچ یک از عناوینی که تاکنون در نسل هشتم مشاهده کردیم نبوده و محیط White Orchard از بازی The Witcher 3 را یادآور می‌شود.»

بخش نورپردازی Ghost of Tsushima‌ یکی دیگر از مواردی بوده که تحسین دیجیتال فاندری را برانگیخته است. ساخته Sucker Punch از المان‌های مختلفی نظیر طلوع آفتاب و سایه استفاده کرده و باعث شده تا بازی نورپردازی قابل ملاحظه‌ای را به نمایش بگذارد. «بازی به قدری در این زمینه موفق عمل کرده که فاصله موجود بین ابرهای تیره را می‌توان به طور کاملا واضح در فضای باز محیط آن مشاهده کرد. سایه‌پردازی موجود در بازی کاملا توسط موقعیت خورشید تحت تاثیر قرار می‌گیرد.» طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط دیجیتال فاندری پیش‌بینی می‌شود جزئیات گرافیکی بازی Ghost of Tsushima‌ با هیچ گونه کاهش و دانگریدی مواجه نشود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =