اخبار بازی

با شخصیت‌های فیلم Mortal Kombat آشنا شوید

شخصیت‌های فیلم Mortal Kombat

وی جی مگ: به نظر می‌رسد طلسم فیلم‌هایی که از روی بازی‌ها ساخته می‌شود روی سری Mortal Kombat تاثیری ندارد. این سری واقعا خوب ظاهر شده است و توانسته طرفداران را راضی نگه دارد.

به گزارش وی جی مگ، نسخه جدید فیلم که توسط کمپانی Warner Bros منتشر می‌شود، یک نسخه reboot است. حال این سوال پیش می‌آید که کدام شخصیت‌ها در فیلم حضور خواهند داشت. به تازگی لیستی از این شخصیت‌ها به بیرون درز کرده که توضیحاتی نیز در مورد آنها داده شده است.

Cole Turner

شخصیت اصلی مذکر فیلم، یک شخصیت جدید برای این فرانچایز که 30 ساله است. او بیشتر مبارزه می‌کند و یک بوکسر است که بیشتر از هر چیزی به دختر جوانش اهمیت می‌دهد. او در کار خود بسیار مصمم است و در مقابل مشکلات کم نمی‌آورد.

Kano

عضو سابق نیروهای ویژه استرالیا. او یک شخصیت 30 ساله متکبر است. ولی یکی از بهترین مبارزها است.

Sony Blade

او 30 ساله است. یک شخصیت زیبا با موهای بلوند که باهوش است و به دنبال پیشگویی افسانه Mortal Kombat است. او Cole را استخدام کرده و شجاعانه برای یک تیم مبارزه می‌کند و وقتی می‌تواند یک عضو واقعی باشد که یک مدال در مبارزه دریافت کند.

Jin/lord Raid

خدای رعد که جاودانه است و حافظ قلمرو زمین است. او کسی است که تیم زمینی را در زیرزمین آموزش می‌دهد و رهبر آن‌هاست.

Mileena

سن احتمالی او بین 25 تا 35 سال است. یک شخصیت زیبا که اهل دنیای دیگر است. او لباس های زیبایی بر تن دارد و از یک ماسک برای پوشاندن دهان و بینی خود استفاده می‌کند.

Jackson”Jax” Bridges

سن اون بین 30 تا 40 سال است. یک شخصیت مذکر که هر دو دست خود را در یک نبرد از دست می‌دهد و به Sonya و Cole می‌پیوندد.

Liu Kang

یک نینجا که آتش پرتاب می‌کند و برای قهرمانی در مسابقات استعداد خاصی دارد. او سنی بین 20 تا 35 سال دارد.

Kung Lao

سن او بین 25 تا 35 سال است.راهب ساکت و جنگجویی که برادر Liu Kang است و کلاهی دارد که خاصیت بومرنگی کلاه، آن را قدرتمند کرده است.

Shang Tsung

سن این شخصیت مذکر مشخص نشده است. او جادوگر اعظم دنیای بیرون است. کسی که حضور او طوفانی از انرژی تاریک را می‌آورد.

Drahmin

سن او بین 25 تا 35 سال است. یک ماسک سبز شیطانی صورت‌‌ او را پوشانده است. بدن او از ملین درهم‌تنیده پوشانده شده است. یک چماق تیغ دار جایگزین یکی از دست‌های او شده است.

Kabal

شخصیت مذکری که بین25 تا 35 سال سن دارد. یک آدم کش شیطانی از دنیای بیرون. تجهیزات او همه به رنگ سیاه هستند. تمام سراو با یک دستگاه تنفس مصنوعی پوشانده شده است. سلاح‌های او دو شمیر تیغه دار است.

Nitra

شخصیت مونث فیلم که سن او بین25 تا 35 سال است. یک خون‌آشام از دنیای بیرون که دو بال خفاشی چرم‌مانند در پشت خود دارد.  از دندان‌های نیش او خون تازه می‌چکد.

Reiko

یک شخصیت مذکر بین25 تا 40 سال سن. مجهز به لباس جنگی از دنیای بیرون که چشمان او سفید درخشان هستند. او یک چکش بزرگ جنگی با خود دارد.

The Overseer

شخصیت مذکری که حدودا 80 ساله است. او مشغول آموزش بقیه است و بسیار پیر است.

Emily

شخصیت مونث 12 ساله که دختری ترسناک، مصمم و باهوشی است که مادرش اطلاعی از خصوصیات او ندارد. مادر او Cole است.

Sophia

شخصیت مونث 60 ساله. او مادرخوانده Cole است که محافظ اصلی  Emily است.

Jess

شخصیت مونثی که سنی بین30 تا 35 سال دارد. او خواهر خوانده Cole  است که باور دارد Cole خودخواه و پدر بدی است. او با Sophoa و Emily زندگی می‌کند.

به نظر می‌رسد شخصیت Sub Zero و Scorpio در این فیلم وجود ندارند یا حداقل هنوز معرفی نشده‌اند. امکان دارد چهره خود را پشت ماسک مخفی کرده باشند یا در فیلم ظاهر شوند. امیدواریم که این دو شخصیت محبوب از فیلم حذف نشده باشند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + هفت =