اخبار بازی

با پیوستن رونالدو به یوونتوس چه تغییراتی در FIFA 19 ایجاد می‌شود ؟

با پیوستن رونالدو به یوونتوس چه تغییراتی در FIFA 19 ایجاد می‌شود ؟

وی جی مگ: شب گذشته پس از حرف و حدیث‌های بسیار ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست. پس از 9 سال بازی در رئال و کسب عناوین متعدد فردی و باشگاهی، حال رونالدو مقصد جدیدی برای خود برگزیده که و به نظر می‌رسد این انتقال تغییراتی در FIFA 19 نیز به دنبال خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این مشخص شده بود رونالد با کیت باشگاه رئال مادرید باز هم به عنوان کاور سال جاری ساخته EA انتخاب شده. حال جدایی این فوق ستاره از باشگاه اسپانیایی سبب می‌شود EA به دنبال طراحی دوباره باکس آرت بازی FIFA 19 باشد و هم‌چنین بازاریابی خود را تا قبل از عرضه بازی در 28 سپتامبر تغییر دهد. تغییرات مذکور به همین امر منتهی نشده و بخش داستانی بازی که The Journey نامیده می‌شود را شامل می‌شود.

در بازی FIFA 19، فصل سوم The Journey دنبال می‌شود که داستان شخصیت الکس هانتر را پیگیری می‌کند. در فصل دوم این شخصیت با باشگاه رئال و رونالدو تعاملات و برخوردهایی داشت. اگرچه در پایان فصل دوم الکس هانتر به زادگاه خود بازگشت اما با این نتیجه که در فصل جاری به بازی برمی‌گردد. فصل سوم داستان این شخصیت را به اتمام می‌رساند و در عین حال FIFA 19 روی لایسنس لیگ قهرمانان اروپا نیز حساب ویژه‌ای باز کرده که از آن جایی که رئال مادرید در سال 2018 سیزدهمین جام خود را کسب کرد و رونالدو هم به عنوان کاور بازی انتخاب شده بود ظاهرا داستان The Journey نیز به آن‌ها اشاراتی داشته باشد و اکنون پیوستن رونالدو به یوونتوس می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در تمامی این موارد باشد.

باید دید EA چه تصمیمی می‌گیرد و چه مواردی را تغییر می‌دهد. در بهترین حالت آن‌ها تنها باید کاور بازی FIFA 19 را تغییر دهند و در بدترین حالت نیز تا پیش از عرضه بازی، بخش زیادی از بخش داستانی را عوض کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + سه =