اخبار بازی

با PS VITA بازی های PS4 را از راه دور تجربه کنید

gameemag

Shuhei Yoshida مدیر عامل استودیو سونی در اوایل امروز در یک Tweet تایید کرد که تمام عناوین PS4 به جز عناوینی که از سخت افزار خاص استفاده می کنند با کنترل از راه دور PS VITA قابل کنترل خواهند بود و بازیباز می تواند بازی های PS4 را از طریق PS VITA تجربه کنند.

بله کاملا درست شنیده اید شما از طریق کنترل از راه دور PS VITA می توانید عناوین PS4 را از راه دور تجربه کنید مگر این که بازی نیاز به سخت افزاری خاص مانند دوربین داشته باشد.

این ویژگی به صاحبان PS4 این اجازه را می دهد تا از PS VITA به عنوان صفحه نمایش دوم استفاده کنند، و از طریق Wi Fimaking کنسول PS VITA در جریان بازی های PS4 قرار گیرند. با این کار توسعه دهندگان PS VITA قادر خواهند بود تا ویژگی هایی مانند یک صفحه نمایش لمسی به این کنسول دستی اضافه کنند.

این اطلاعیه فراتر از یک رویاست و ادغام بازی های کنسولی یک حمایت واقعی خواهد بود. بسیاری از مردم دستگاه های خود را برای امتحان این ویژگی آماده کرده اند. این وِیژگی به طور منظم می تواند در PS3 که از سیستم SIXAXIS پشتیبانی می کند مورد استفاده قرار گیرد. اگر چه گیم پد WII U یکی از ویژگی های شبیه به آن به نام Off-TV Play { بازی کردن بدون روشن کردن تلویزیون} را ارائه می دهد.

سونی با ساخت این کنسول دستی { PS VITA } به این صنعت بازگشت. اگر چه آنها در نسل گذشته چند کنسول را به این صنعت معرفی کردند، و اما ما در این نسل شاهد بهبود پیشرفت این شرکت بودیم. توزیع بازی های PS VITA از سوی شرکت سونی برای منتقدان و علاقه مندان به بازی های این کنسول دستی به طور یکسان بوده است. اگر این ویژگی یک حیله گری نباشد و با این کنسول سازگاری داشته باشد، کمک زیادی به رشد این کنسول دستی در آینده خواهد کرد و برای این کنسول دستی یک پایه ی محکم خواهد بود.

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 13 =