اخبار بازی

بتا بازی Fallout 76 ابتدای روی Xbox One منتشر می‌شود

بتا بازی Fallout 76

وی جی مگ: کنفرانس E3 2018 کمپانی Bethesda با سورپرایزهایی همراه بود که بعضی از آن‌ها از قبل لو رفته بود. یکی از این سورپرایزها، بازی محبوب Fallout بود که این بازی جدید با نام Fallout 76 معرفی شد. Bethesda تائید کرد که یه نسخه بتا از این بازی منتشر می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از نسخه بتای بازی Fallout 76 منتشر نشده.

به گزارش وی جی مگ، با اینکه اطلاعات زیادی نداریم ولی مشخص شده که بتای بازی Fallout 76 ابتدا بر روی Xbox one منتشر می‌شود و بعدا در دسترس PC و PS4  نیز خواهد بود. علت اینکه کنسول کمپانی مایکروسافت این بتا را زودتر دریافت می‌کند مشخص نیست. تا آن جایی که همه مطلع هستد، ناشر بازی Fallout 76 هنوز درگیر مسائل محتوای انحصاری نشدند. شاید این تاخیر در زمان انتشار چیزی است که آن‌ها نیاز دارند تا مشکلات و باگ‌های بازی را حل کنند.

برای دسترسی به نسخه بتای بازی Fallout 76 باید بازی را پیش خرید کنید. درست است که اطلاعی در مورد تاریخ  دقیق انتشار نسخه بتای بازی نداریم ولی حداقل می‌دانیم که خود بازی در تاریخ 14  نوامبر امسال برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر می‌شود. Fallout 76 که یک بازی RPG است این بار به صورت آنلاین تجربه است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =