اخبار بازی

بخشی برای تمرین به بازی Fortnite اضافه شد

بخشی برای تمرین به بازی Fortnite اضافه شد

وی جی مگ: امروزه بازی Fortnite تبدیل به یک پدیده جهانی شده اما اگر آن را دانلود کرده و برای اولین‌بار وارد بازی شوید احتمالا متوجه نمی‌شوید که چرا این عنوان توانسته به موفقیت‌های فعلی خود دست پیدا کند. سازندگان بازی عملا هیچ آموزش خاصی را در جریان گیم‌پلی بازی Fortnite‌ قرار نداده و این وظیفه را برعهده گیمرها قرار داده‌اند تا خود متوجه چگونگی استفاده از قابلیت‌های مختلف شوند.

به گزارش وی جی مگ، با این حال به نظر می‌رسد که Epic Games‌ قصد دارد بخشی تحت عنوان Playground برای تمرین به بازی Fortnite اضافه کنند. در این قسمت گیمرها می‌توانند با قابلیت‌های مختلف این بازی بیشتر از گذشته آشنا شوند. از جمله خصوصیات این حالت جدید می‌توان به نکات اشاره کرد که ساختار بازی در بخش Playground به نسبت جریان اصلی بازی Fortnite ساده‌تر است و در آن گیمر می‌توان استراتژی‌های مختلف را حتی همراه با دوستان خود مورد آزمایش قرار دهد. از سویی در این حالت بعد از هر بار که جان خود را از دست می‌دهید بلافاصله در محیط بازی ظاهر می‌شوید.

در این قسمت که به منظور تمرین به بازی Fortnite اضافه شده همه چیز شبیه به گیم‌پلی اصلی است و حتی نقشه نیز تغییری نمی‌کند تا گیمر بیش از گذشته با محیط مبارزه در بازی اصلی آشنا شود. استودیو Epic Games رسما اعلام کرده که بخش Playground از امروز در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه این است که حالت اشاره شده در تمامی نسخه‌های بازی Fortnite موجود خواهد بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =