اخبار بازی

بخش آنلاین Mass Effect: Andromeda با خط داستانی آن ارتباط دارد

فعلا جزئیات زیادی از Mass Effect: Andromeda مشخص نشده و تنها می‌دانیم که در این قسمت کنترل شخصیت جدیدی به نام رایدر (Ryder) را برعهده گرفته و باید به سراغ کهشکان جدید آندرومدا برویم. بخش دیگری از بازی مربوط به حضور انسا‌ن‌ها و دیگر نژاد‌های آشنا این مجموعه در کهکشان جدید برای به دست آوردن منابع اولیه است.

به نظر می‌رسد که این بخش از بازی در اصل شکل‌دهنده حالت چند نفره آنلاین بازی است. سازندگان بازی جزئیات این بخش را به صورت کامل ارائه نکرده‌اند اما به این مسئله داشته‌اند که بخش آنلاین با خط داستانی در ارتباط است و فعالیت شما به همراه دیگر گیمرها روی دنیایی که در بخش تک نفره می‌بینید تاثیرگزار است.

یان فریزر طراح ارشد Mass Effect: Andromeda توضیح داده که هرچند دو بخش داستانی و چند نفره روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند اما به هیچ‌وجه گیمر برای تجربه بازی با دیگران اجباری ندارد.

دیگر ساخته‌های Bioware یعنی Mass Effect 3 و Dragon Age Inquisition از ساختاری مشابه با چیزی که قرار است در قسمت جدید Mass Effect ببینیم، استفاده می‌کردند اما فریزر توضیح داده که بازی جدید آنها در این زمینه قابلیت‌ها و امکانات به مراتب بیشتری را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هجده =