اخبار بازی

بخش بازی‌های ویدئویی ناشر The Walking Dead شروع به کار کرد

بخش بازی‌های ویدئویی ناشر The Walking Dead شروع به کار کرد

وی جی مگ: بخش بازی‌های ویدئویی ناشر The Walking Dead شروع به کار کرد. شرکت Skybound Entertainment که به واسطه مجموعه کامیک بوک‌های تاثیرگذاری چون The Waking Dead و غیره شناخته می‌شود به دنبال آن است تا دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده و به زمینه‎های دیگر نیز وارد شود. در همین راستا Skybound Entertainment اعلام کرد بخش نشر بازی‌های ویدئویی این شرکت شروع به کار کرده است.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Skybound Entertainment  طی انتشار بیانیه رسمی در وبسایت رسمی خود، آغاز به کار کردن Skybound Games، بخش جدید این شرکت را که صرفا برای انتشار بازی‌های ویدئویی طراحی شده است اعلام کرد. این بخش جدید توسط یکی از موسسین سابق شرکت 505 Games آقای Ian Howe رهبری می‌شود. Slime Ranchers و The Long Dark دو بازی ابتدایی این استودیو بوده که در ماه سپتامبر سال جاری به صورت فیزیکی برای کنسول‌های PS4 و XBOX ONE انتشار می‌یابند.

آقای Howe طی بیانیه خود نیز اظهار کرد همکاری با David Alpert و Robert Kirkman و دیگر افراد حاضر در تیم Skybound باعث شده اینجا محیط بی نقصی برای سرمایه‌گذاری روی انتشار بازی‌های ویدئویی باشد و فرصت‌هایی در اختیار سازندگان در تمامی زمینه‌های مختلف قرار می‌دهد. او ادامه داد هدف از تشکیل و توسعه این استودیو تنها انتشار بازی‌ها و سرویس نبوده بلکه این بخش جدید فرصت‌هایی در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا بتوانند دارایی‌های خود را از طریق روابط موجود در Skybound گسترش دهند.

شرکت ناشر The Walking Dead یعنی Skybound در آخر توضیح داد این شرکت به در اختیار قرار دادن لایسنس دارایی‌های خود به دیگر استودیوها برای ساختن بازی‌های کنسولی و موبایلی چون The Walking Dead ادامه می‌دهد. از طرفی دیگر، استودیو تازه تاسیس Skybound Games به منظور تولید IP های جدید و گسترش دارایی‌های شرکت Skybound، با سازندگان و توسعه‌دهندگان مستقل همکاری خواهد کرد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − سیزده =