اخبار بازی

بخش تکنفره Friday The 13th The Game شامل خط داستانی نمی‌شود!

بخش تکنفره Friday The 13th The Game شامل خط داستانی نمی‌شود!

اگر به یاد داشته باشید هنگام عرضه Friday The 13th The Game، بخش تکنفره این اثر عرضه نشده و چندین بار نیز با تاخیر مواجه گشت.

تیم سازنده بازی استودیوی Gun Media امروز آب پاکی را روی دست تمام منتظرات بخش تکنفره که انتظار روایت داستانی را داشتند ریخت و به صورت رسمی اعلام شد که بخش تکنفره بازی شامل خط داستانی نمی‌شود! سازندگان تصمیم گرفتند به جای استفاده از خط داستانی از “چالش‌های مختلف” استفاده کنند. دقیقا مانند قابلیتی که در آخرین نسخه Hitman ارائه شده بود.

گیمر نقش قاتل دیوانه را بر عهده خواهد گرفت و هر بار باید چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. برای هر چالش یک سری نکات مختلف و اختصاصی وجود دارد که گیمر باید آنها را انجام دهد. سازندگان عدم استفاده از خط داستانی را این اعلام کردند که حتی فیلم‌های این سری نیز از داستان چندان خوبی برخوردار نیستند و آنها نیز ریسک انجام اینکار را قبول نکردند. بازی Friday The 13th با استفاده از کسب بودجه از طریق Kickstarter ساخته شده و در طول چند مدت انتشار با مشکلات و انتقادات شدیدی روبرو شده است. حالا نیز بخش تکنفره داستانی به صورت واضح گیمرها را گمراه کرده. بسیار بعید به نظر می‌رسد که ساخته بعدی این استودیو در کمپین Kickstarter توسط هواداران و گیمر‌ها مورد استقبال قرار گیرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + یک =