اخبار بازی

بخش داستانی جدید Raiders of the Broken Planet در دسترس قرار گرفت

وی جی مگ: بخش داستانی جدید Raiders of the Broken Planet با نام Hades Betrayal منتشر شد. این بسته قابل دانلود نه تنها قسمت جدیدی را به داستان بازی اضافه می‌کند بلکه تغییرات اساسی را در گیم‌پلی ایجاد کرده و بازی را از دید بصری نیز ارتقا می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، بخش داستانی جدید Raiders of the Broken Planet حاوی ماموریت‌هایی با قابلیت Co op چهار نفره و البته یک حالت 4 به 1 تحت عنوان Antagonist Mode است. بسته قابل دانلود Hades Betrayal ساختار پیشرفت گیمر در بازی و سیستم جوایز را تغییر داده و شخصیت جدیدی را با نام Ayana به بازی اضافه می‌کند.

بخش داستانی جدید Raiders of the Broken Planet که تحت عنوان Hades Betrayal شناخته می‌شود با قسمت 9.99 دلار برای پلتفرم‌های Xbox One، PC و PS4 در دسترس است و می‌توانید بلافاصله بعد از خرید به تجربه آن بپردازید. در این بسته قابل دانلود Harec و دیگر همراهانش شخصیت جدید Ayana را مجاب می‌کنند که به Hades Division خیانت کرده و جلوی استفاده General Karusher از اسلحه Doomsday‌ را بگیرد که می‌تواند تعادل دو سمت جنگ را از بین ببرد. Raiders of the Broken Planet سپتامبر سال گذشته برای سه پلتفرم اصلی این نسل عرضه شد.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 11 =