اخبار بازی

بخش چند نفره به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شود

بخش چند نفره به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شود

وی جی مگ: بخش چند نفره به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شود.  با عرضه در سال 2016، عنوان No Man’s Sky پلیرها را به کهکشان وسیعی با احتمالات بی‌نهایت می‌برد. در حالی که بازی در زمان عرضه خود با واکنش‌های متفاوتی هنگام ارائه ایده اولیه خود همراه شد اما در مراحل بعدی خود توانست به واقعیت اثری که قرار بود تبدیل شود نزدیک‌تر شود.

به گزارش وی جی مگ، در حین پخش آخرین اپیزود از Inside Xbox آقای Sean Murray از استودیو Hello Games اعلام کرد به‌روزرسانی بعدی عنوان No Man’s Sky که از آن با نام NEXT یاد می‌شود شامل محتویات عمده‌ای است که همزمان با انتشار نسخه XBOX ONE بازی در تاریخ 24 جولای (2 مرداد 97) در دسترس قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است بزرگ‌ترین قابلیتی که در به‌روزرسانی NEXT بازی معرفی می‌شود اضافه شدن بخش چند نفره به بازی No Man’s Sky به صورت کامل است. اگرچه بازی اصلی تا حدی شامل چنین ویژگی می‌شد و آن را در حالت‌های مختلف گسترده می‌کرد اما در این به‌روزرسانی تعامل بیشتری بین پلیرهای حاضر در سرتاسر کهکشان برقرار خواهد شد. برخورد با دیگر مسافران به صورت تصادفی، ساخت پایگاه‌های مشترک، برگزاری مسابقه با وسایل نقلیه و مواردی دیگر از جمله ویژگی‌هایی است که قرار است به ساخته Hello Games افزوده شود.

به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی به صورت رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌های PS4 و PC قرار می‌گیرد و در هنگام عرضه نسخه XBOX ONE نیز قابل دریافت خواهد بود. هم‌چنین هر چهار به‌روزرسانی بزرگ No Man’s Sky که تاکنون برای آن منتشر شده در کنار به‌روزرسانی NEXT برای نسخه XBOX ONE نیز منتشر می‌شود.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =