اخبار بازی

بخش Campaign عنوان Call Of Duty: Ghosts فقط 4 ساعت به طول می انجامد

gameemag

چند روز قبل از انتشار رسمی عنوان Call Of Duty: Ghosts، شایعه ای مبنی بر این که بخش Campaign این عنوان فقط 4 ساعت به طول می انجامد منتشر شد.
این موضوع برای اولین بار توسط William Usher، ویراستار وب سایت Gaming Blend منتشر شد. پس از دسترسی سریع یک منبع به بخش campaign عنوان Call Of Duty: Ghosts و به پایان رساندن بخش تک نفره ی این عنوان، مشخص شد که بخش campaign این عنوان حدود 4 ساعت گیم پلی دارد. مطلب ارسال شده توسط منبع مورد نظر، یک عکس است که آخرین ماموریت این عنوان با نام “شبح قاتل” را نشان می دهد.
در صورت تایید این موضوع، این امر می تواند دومین عنوانی باشد که در بخش تک نفره دارای یک داستان کوتاه خواهد بود. همان طور که می دانید عنوان Battlefield 4 پس از سر و صداهایی که به پا کرد، در بخش campaign فقط 4 ساعت به طول انجامید. با این حال، یک عنوان شوتر اول شخص در بخش تک نفره باید حدود 7 ساعت گیم پلی داشته باشد.
وب سایت PSXExtrem.com اشاره کرد که اکثر گیمرها فقط بخش چند نفره ی فرانچایز Call of Duty را تجربه می کنند؛ از این رو سازندگان این عنوان، برای تمرکز بر روی بخش چند نفره انگیزه بیشتری دارند.
عنوان Call Of Duty: Ghosts در تاریخ 5 نوامبر ( فردا ) برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که دهمین عنوان این سری محبوب حدود 100 میلیون فروش داشته است و در یک ماه 40 میلیون گیمر به انجام این عنوان پرداخته اند.

محمد سلیمی

محمد سلیمی

گیمر و منتقد بازی-عکاس,فیلم بردار و تدوینگر

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 14 =