اخبار بازی

برای تجربه بازی‌های آنلاین رایگان نیازی به اشتراک Nintendo Switch ندارید

برای تجربه بازی‌های آنلاین رایگان نیازی به اشتراک Nintendo Switch ندارید

وی جی مگ: هنگامی که سرویس‌های آنلاین کنسول هیبریدی نینتندو تحت عنوان Nintendo Switch Online در ماه آینده آغاز به کار کنند این اولین باری خواهد بود که آنلاین بازی کردن روی کنسول‌های نینتندو به صورت پولی و اشتراکی تبدیل خواهد شد. در حالی که سونی و مایکروسافت سال‌هاست ارائه خدمات آنلاین و بازی‌های آنلاین را با پرداخت پول حق اشتراک همراه کرده‌اند اما اکنون مرز جدیدی برای نینتندو به وجود آمده و باید دید اشتراک Nintendo Switch دقیقا به چه صورت کار خواهد کرد.

وی جی مگ، یکی از سوالاتی که در این زمینه وجود دارد در مورد چگونگی تجربه بازی‌های آنلاین رایگان خواهد بود. به طور مثال چنان‌چه بخواهید یک بازی آنلاین رایگان را روی پلتفرم XBOX بازی کنید حتما نیاز به یک اشتراک Xbox Live خواهید داشت در صورتی که این مسئله برای PlayStation صدق نمی‌کند و تجربه عناوین آنلاین رایگانی هم‌چون Fortnite روی این کنسول بدون داشتن حق اشتراک PS PLUS امکان‌پذیر است.

براساس اطلاعات به دست آمده از فروم ResetEra، بازی‌هایی که برای تجربه به سرویس آنلاین نیازمندند مانند Minecraft، نکته‌ای در این خصوص در صفحه eShop آن‌ها مشخص شده در صورتی که این مورد برای عناوین آنلاین رایگانی چون Paladins یا Fortnite صدق نمی‌کند. بنابراین اگر از دارندگان Switch هستید می‌توانید از تجربه این بازی‌ها بدون نیاز به اشتراک Nintendo Switch لذت ببرید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 17 =