اخبار بازی

برای تمام کردن بازی inFAMOUS: Second Son به حدود 12 ساعت نیاز خواهید داشت

برای تمام کردن بازی inFAMOUS: Second Son به حدود 12 ساعت نیاز خواهید داشت 1

بازی inFamous : Second Son کم کم تبدیل به یکی از مهیج ترین و جالب ترین بازی های نسل فعلی شده است. حال سوالی مطرح می شود که با توجه به اینکه این بازی قسمت Multi-Player ندارد، چقدر زمان لازم است تا این بازی را تمام کنید ؟ استدیو سازنده بازی یعنی Sucker Punch توضیح داده که برای تمام کردن داستان بازی نیاز به 10 تا 12 ساعت خواهید داشت.
آقای Zimmerman یکی از پایه گذاران این استدیو همچنین اعلام کرد :

” برای تمام کردن داستان ، نیاز به حداقل 10 ساعت بازی کردن خواهید داشت اما این مقدار بیشتر به سبک بازی کردن شما بستگی دارد. اگر به نحو شرورانه بازی کنید چون این روش بیشتر شامل نابود و تخریب کردن همه چیز است ممکن است بازی کمتر وقت ببرد. البته چون داستان بازی کاملا به سبک بازی شما ( شرور یا نیک ) دارد ، باید این 10 تا 12 ساعت را حداقل ضرب در دو کنید! ”
همچنین وی اطلاعاتی از یکی از قدرتهای شخصیت اول بازی داد که قبلا قرار بوده در بازی گنجانده شود ولی به دلیل تکراری بودن پس از تست های زیاد از سیستم گیم پلی بازی برداشته شده است. این قدرت قبلا Steel نام داشته است.
و در آخر وی به توضیح درباره ویژگی تخریب پذیری عناصر پرداخت. بدین‌صورت که علاوه بر اینکه هر عنصری در بازی که سیاه و یا زرد است یا به‌عبارتی به بخش امنیتی DUP مربوط است ( دشمنان شما در بازی ) ، قابل تخریب می باشد ، این عناصر تخریب پذیری دائم دارند یعنی اگر شما در سر راه یک مرحله یک ایست امنیتی DUP را به خاک و خون کشیدید این ایست امنیتی را دیگر در کل بازی نخواهید دید!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + پنج =