اخبار بازی

برای دیدن پایان اصلی Dead Rising 4 باید پول پرداخت کنید

برای دیدن پایان اصلی Dead Rising 4 باید پول پرداخت کنید 1

چند روزی از عرضه بازی Dead Rising 4 می‌گذرد اما هنوز چیزی نگذشته بحث‌هایی در مورد پایان این بازی انجام می‌شود. نگران نباشید ما پایان بازی را برای شما افشا نمی‌کنیم.

در چند روز گذشته ویدیو‌های مختلفی با تمام جزئیات از پایان این بازی در یوتوب منتشر شده است و بر اساس گزارش کسانی که Dead Rising 4 را بازی کردند پایان حقیقی این بازی تا وقتی که یکی از DLCهای پولی این بازی را تهیه نکنید، قابل بازی نیست! دوست‌داران این بازی می‌دانند که همیشه سری Dead Rising دارای چند پایان مختلف است و گیمر بر اساس تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرد با پایان متفاوت روبرو می‌شود.

برای رسیدن به پایان حقیقی در بازی‌های Dead Rising شما باید مراحل مختلف را در زمان مقتضی انجام دهید تا بتوانید قابلیت Overtime را آزاد کرده و تکه جدیدی از داستان را شاهد باشید. در Dead Rising 4 قابلیت Overtime تنها با خرید DLC قابل استفاده است! این نکته بدان معنی است که به احتمال بسیار زیاد پایان اصلی بازی فقط با خرید این DLC قابل دسترس خواهد بود. بسیاری از دوستداران این بازی از تصمیم کپکام خشمناک شده‌‌اند و کسانی که توانستند بازی را تمام کنند می‌گویند که پایان بازی کامل به نظر نمی‌رسد. باید منتظر پاسخ رسمی کپکام به این مسئله باشیم.

منبع

برچسب‌هاcapcom Dead Rising 4 pc xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 7 =

  • دیگه دزدی هم حدی دارد. یه بازی ناقص و میخوان ۶۰ دلار بفروشن و برای اینکه بتونید بازی رو تموم کنید باید باز هم پول بدید. فقط یه راه کار وجود داره نخریدن محصولات شرکتهایی از این قبیل.