اخبار بازی

برای فعال سازی عناوین Xbox One نیازمندید به اینترنت متصل شوید + قیمت بازی های دسته دوم با بازی های نو برابر است

gameemag

بر اساس صحبت های جناب فیل هریسون سخنگوی شرکت مایکروسافت به نظر می رسد ما برای فعال سازی عناوین کنسول Xbox One نیازمندیم حداقل یک بار به اینترنت متصل شویم.ایشان صحبت هایی را درباره ی سیاست های شرکت مایکروسافت پیرامون بازی های دست دوم را بیان کردند و گفتند که راهکاری برای ارائه ی بازی های Xbox One به دوستتان یا فروختن ان ها وجود دارد.

سیستم Xbox One اینگونه کارمی کند : وقتی شما بازی برای Xbox One خریداری می کنید شما کدی را دریافت می کنید که می بایست هنگام نصب این بازی بر روی هارد داریو دستگاه ان را وارد کنید.شما نیازمندید تا به اینترنت متصل شوید تا این کد شناخته شود و تنها می توانید یک بار از این کد استفاده کنید.وقتی شما از این کد استفاده کردید بازی به Xbox Live شما لینک می شود.”این بازی بر روی هارد درایو شما نصب می شود و شما هر چقدر که بخواهید می توانید ان را انجام دهید.”

دیگر استفاده کنندگان از کنسول Xbox One شما نیز می توانند از این بازی که شما خریداری کرده اید استفاده کنند و بنابرین نیاز نیست یک عنوان در یک خانواده چندین بار خریداری شود.”با سیستم داخلی کنترل خانوادگی این بازی در اختیار دیگر اعضای خانواده نیز قرار می گیرد.”

اما اگر بخواهید این بازی را بر روی کنسول دوست خود اجرا کنید باید چه کاری بکنید؟خب باید مبلغی را برای فعال سازی ان بپردازید!اما نه مبلغ کمی بلکه قیمت کامل خود بازی.هریسون گفت که به ان مثل یک عنوان جدید و تازه نگاه کنید.

ما پرسیدیم :

ایا ان ها مبلغی که ما پرداختیم را نیازمندند که پرداخت کنند یا کمتر از این مبلغ ؟

فیل هریسون گفت :

بذارید گمان کنیم که این یک عنوان جدید است , بنابرین جواب بله هست و بازیباز نیازمند است قیمتی مشابه را پرداخت نماید.

اما این بدین معنا نیست که بازی های دسته دوم مرده اند و جناب هریسون گفت که” ما راهی را برای شما بازیبازان برای فروش بازی های انلاین و دسته دوم قبلیتان به صورت انلاین فراهم خواهیم کرد.”

محمد صاکی

محمد صاکی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + پنج =

  • خب دیگه رسما دوران بازیهای دسته دو تموم شد
    مشکل اساسی اینه که هکرا تو مغزشون چه خوابایی واسه one دیدن؟؟؟

  • دقیقا
    بالاخره مرده اند یا نمرده اند.
    وقتی پول کامل میدی مگه تاب داره ادم دست دوم بخره. میره قشنک نوشو میخره. خیلی شیک و مجلسی. با کاور و تر و تمیز. ارشیو میکنه ادم.
    رسما گیر اوورده ملتو

  • “ما این بدین معنا نیست که بازی های دسته دوم مرده اند”
    خب وقتی بازی دسته دوم رو باید به قیمت بازی اصلی بخریم، ینی بازیهای دسته دوم مرده اند دیگه!!!
    مگه مشکل داریم بیایم با قیمت اصلی بازی دسته دوم بخریم!!!
    کلا نیوفتاد این موضوع برام!!