اخبار بازی

برتری انحصاری سونی در رقابت بازی Detroit Become Human و State of Decay 2

برتری انحصاری سونی در رقابت بازی Detroit Become Human و State of Decay 2

وی جی مگ: جدول پرفروش‌ترین باز‌ی‌های یک هفته اخیر بازار بریتانیا منتشر شد و ساخته جدید استودیو Quantic Dream‌ یعنی بازی Detroit Become Human توانست در رقابت با انحصاری مایکروسافت یعنی State of Decay 2‌ به پیروزی برسد. این دهمین بازی PS4 است که توانسته صدر جدول بریتانیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وی جی مگ، آمارها نشان از این دارد که عملکرد مالی بازی Detroit Become Human تقریبا چیزی شبیه به Beyond Two Souls ساخته قبلی Quantic Dream‌ بوده اما باید این نکته را در نظر گرفت که فروش دیجیتال طی سال‌های اخیر افزایش یافته و جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا آمار فروش دیجیتال را در نظر نمی‌گیرید. با این حال رقابت بازی Detroit Become Human و State of Decay 2 باعث شده فروش انحصاری سونی به نسبت Heavy Rain کمتر باشد. ساخته قدیمی دیوید کیج چهار برابر بیشتر از Detroit Become Human فروش نسخه فیزیکی داشته. آمار نشان می‌دهد که قرار گرفتن بازی State of Decay 2 در رتبه دوم تنها به واسطه چهار هزار نسخه فروش کمتر نسبت به انحصاری PS4 صورت گرفته.

رتبه سوم نیز به دیگر بازی جدید بازار یعنی Dark Souls Remastered رسیده که اختلاف چندانی با دو بازی بالای خود ندارد. بزرگ‌ترین افت را God of War در این هفته تجربه کرده و به رتبه پنجم سقوط کرده. دلیل اصلی این موضوع در کنار عرضه بازی‌های جدید به کاهش قیمت Fifa 18 و عرضه بسته قابل دانلود جام جهانی ارتباط دارد که باعث شده ساخته EA به رتبه چهارم برسد. در ادامه می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید:

Last Week This Week Title
New Entry 1 Detroit: Become Human
New Entry 2 State of Decay 2
New Entry 3 Dark Souls Remastered
2 4 FIFA 18
1 5 God of War
5 6 Far Cry 5
40 7 Overwatch: Game of the Year Edition
13 8 Destiny 2
12 9 Fallout 4
8 10 Mario Kart 8: Deluxe
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 7 =