اخبار بازی

برخی ایده‌های DmC به بازی Devil May Cry 5 منتقل شده

برخی ایده‌های DmC به بازی Devil May Cry 5 منتقل شده

وی جی مگ: بازی Devil May Cry 5 ادامه مستقیمی برای نسخه چهارم خواهد بود که ده سال پیش عرضه شد. با این حال برخی ایده‌های DmC به بازی Devil May Cry 5 منتقل شده. بازی ریبوتی تحت عنوان DmC: Devil May Cry که کار توسعه آن توسط استودیو Ninja Theory صورت گرفت.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این‌که نسخه پنجم از سری Devil May Cry به خط داستانی اصلی و قدیمی خود باز می‌گردد بسیاری بر این فرض هستند که DmC: Devil May Cry به طور کلی توسط کپکام فراموش شده در حالی چنین چیزی صحت ندارد. در مصاحبه با VG247، آقای مت واکر تهیه‌کننده بازی Devil May Cry 5 تاکید کرد کپکام به عملکرد DmC افتخار می‌کند و برخی ایده‌های DmC و تمامی مواردی که از آن یاد گرفتند در نسخه پنجم این فرنچایز نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

«مسلما این اثر برای طرفداران آن ساخته می‌شود. هواداران سری حدود ده سال است که از ما درخواست می‌کنند دنباله‌ای برای این فرنچایز با توجه به خط اصلی داستانی آن توسعه دهیم. اما این باعث نمی‌شود از ارزش Ninja Theory یا DmC کاسته شود. ما علاقه زیادی به DmC: Devil May Cry داریم. آقای هیداکی ایتسونو نیز صراحتا اعلام کرده بود اهمیت DmC درست به مانند سایر عناوین این سری است و به وجود آن افتخار می‌کند. این بازی دنیای شگفت‌انگیز مخصوص به خود را داشت که تولید آن تنها از دستان طراحان مستعد استودیو Ninja Theory بر می‌آمد.»

«ما از همکاری خود با Ninja Theory برای ساخت DmC درس‌های بسیاری را فرا گرفتیم و امیدواریم همکاری ما برای آن‌ها نیز پرمنفعت بوده باشد. آقای ایتسونو بارها در مکالمات مختلف به من گفته که موارد فرا گرفته شده از ساخته‌ آن‌ها را به بازی Devil May Cry 5 منتقل خواهد کرد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =