اخبار بازی

برنامه‌ای برای ساخت ادامه Sonic Mania وجود ندارد

وی جی مگ: بسیاری از گیمرها اعتقاد دارند که عرضه Sonic Mania در سال گذشته نشان داد که همچنان شخصیت محبوب SEGA می‌تواند در ساختاری مناسب به موفقیت دست پیدا کند. بازی که از دید طرفداران این مجموعه بهترین قسمت عرضه شده از Sonic در دو دهه اخیر بود. حالا اما خبر رسیده که SEGA فعلا برنامه‌ای برای ساخت ادامه Sonic Mania ندارد.

به گزارش وی جی مگ، فروش یک میلیون نسخه از Sonic Mania و دریافت واکنش‌های مثبت از سوی منتقدها نهایتا باعث شد که حتی شاهد عرضه فیزیکی این اثر باشیم به زودی نیز بسته قابل دانلودی برای آن منتشر می‌شود. تمام این نکات نشان می‌دهند که عملکرد Sonic Mania موفقیت‌آمیز بوده اما حالا تاکاشی ایزوکا تهیه کننده مجموعه Sonic در مصاحبه با فامیتسو توضیح داده که با عرضه فیزیکی Sonic Mania آنها اعتقاد دارند که تمامی کاری که می‌شد برای این بازی انجام داد را کرده و فعلا برنامه‌ای برای ساخت ادامه Sonic Mania ندارند.

با این حال علاقه‌مندان به این اثر می‌توانند Sonic Mania Plus را تابستان امسال روی پلتفرم‌های مختلف از جمله PS4، Xbox One و Nintendo Switch تجربه کنند که در اصل نسخه‌ای ارتقا یافته از بازی سال گذشته است و المان‌های مختلفی از جمله شخصیت‌های جدید به آن اضافه شده‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − ده =