اخبار بازی

برنامه‌های بزرگ Blizzard برای دنیای Overwatch

برنامه‌های بزرگ Blizzard برای دنیای Overwatch

وی جی مگ: عنوان Overwatch از زمان انتشار به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال رشد و هم‌چنین به یکی از برترین عناوین eSports تبدیل شده است. با توجه به موفقیتی که این اثر شوتر اول شخص آنلاین به دست آورده سازندگان آن در Activision Blizzard برای رشد و گشترش هر چه بیشتر دنیای Overwatch در آینده برنامه‌های فراوانی دارند.

به گزارش وی جی مگ، جی آلن براک رئیس کمپانی Blizzard مدتی پیش در جریان نشست مالی و ارائه گزارش مالی اخیر آن‌ها برای سرمایه‌گذاران اظهار کرده بود که «سه‌ماه قبل من در رابطه با جاه‌طلبی بزرگ‌مان برای دنیای Overwatch و چگونگی رشد آن در طول زمان سخن گفتم. Overwatch فرنچایز بزرگی برای Blizzard است و ما به اختصاص دادن منابع و توجه به آن ادامه می‌دهیم. بدین طریق می‌توانیم در طول زمان این فرنچایز و جامعه مخاطبین آن را گسترش دهیم.»

براک در ادامه افزود که تیم سازنده به اضافه کردن هیروها، نقشه‌ها و تجربیات جدید در طول سال مالی 2019 و 2020 به Overwatch ادامه می‌دهد تا بازی رشد بیشتری داشته باشد. هم‌چنین اظهار کرد آن‌ها هم‌چنان در حال کار روی بازی اصلی بوده و در عین حال روی سایر کارها و پروژه‌‎های دیگری که در دست دارند نیز متمرکز هستند. عنوان مورد بحث برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 1 =