ساخته استدیو Psyonix یعنی Rocket League سال فوقالعادهای را پشت سر گذاشت و توانست به میزان جذب 38 میلیون پلیر دست پیدا کند. اما به نظر سازندگان بازی، هنوز راه زیادی در پیش است و جزییاتی از چگونگی تغییرات آن توسط بهبود عملکرد آنلاین بازی در سال 2018 منتشر کرد.
« در سال 2018 ما در وضعیت کیفیت ارتباطات بازی بهبودهای زیادی اعمال خواهیم کرد تا مشکلات سرورهای بازی حل شود. ما به دنبال راهی هستیم که چگونه میتوانیم به مخاطبین خود این اجازه را بدهیم که در صورت مشاهده هر گونه مشکل و عملکرد ضعیف در سرورهای بازی، آن را به ما گزارش داده تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن آن را حل کنیم.»
به نظر میرسد در قدم اول آنها تمرکز خود را روی یافتن مشکلات موجود در سرورهای بازی گذاشتهاند.
حالت Tournament Mode برای بازی در راه خواهد بود و بتای آن نیز اوایل سال آینده شروع خواهد شد که دیرتر از وعدهی اولیه سازندگان است. همچنین بخش امتیازدهی و XP بازی شامل تغییراتی خواهد شد.
قابلیت بازی میانپلتفرمی هم قطعا سال آینده به بازی افزوده میشود. چراکه تست سرورهای بازی روی استیم کاملا موفق بودند.
نظری ارسال کنید