اخبار بازی

برنامه‌های یامائوچی برای آینده Gran Turismo

برنامه‌های یامائوچی برای آینده Gran Turismo

وی جی مگ: امروز کارگردان بازی Gran Turismo Sport آقای Kazunori Yamauchi مهمان برنامه Taipei Game Show و طی مصاحبه‌ای به سوالاتی درباره این بازی و آینده سری پاسخ داد.

در ابتدا Yamauchi می‌گوید که برنامه‌ریزی انجام شده برای عرضه به‌روزرسانی‌های محتوی ماشین‌های جدید، دوره‌ها و رویدادهای GT League در آینده ادامه خواهد داشت. هم‌چنین استدیو  Polyphony digital سازنده بازی قصد دارد در کنار افزودن اتومبیل‌های جدید، اتومبیل‌های قدیمی این سری را برای GT Sports عرضه کند. مسابقات جهانی GT League نیز ادامه خواهند داشت. به نظر Yamauchi امکان دارد مسابقات منحصر به فردی که پیش از این شاهد آن نبوده‌اید در بازی به اجرا در بیایند.

در ارتباط با افزودن امکانات بیشتر برای بخش شخصی‌سازی، Yamauchi می‌گوید که این بازی به گونه‌ای طراحی شد که تفکر پشت آن با عناوین دیگه این سری هم‌چون Gran Turismo 6 و Gran Turismo 7 که اگر در آینده ساخته شود متفاوت خواهد بود. قابلیت‌های شخصی‌سازی متفاوتی برای عنوان بعدی این سری در نظر گرقته می‌شود.

او در مورد برنامه‌اش برای ساخت نسخه بعد بازی ادامه می‌دهد که اگرچه نمی‌تواند دقیقا در این مورد سخن بگوید اما از لحظه‌ای که هر نسخه از سری Gran Turismo را منتشر کرده، ساخت نسخه بعدی آن را آغاز کرده است. البته هم‌اکنون مشخص نیست که عنوان بعدی این سری Gran Turismo 7 باشد یا نامی دیگر داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، برنامه‌های گسترش بخش FIA License ادامه خواهند داشت که به زودی اعلام می‌شوند. با توجه به ارتباطات استدیو Polyphony digital با موسسه‌های ملی مرتبط، آن‌ها به دنبال پیش‌برد این پروژه هستند اما این کار چندان آسان نیست.

Yamauchi در نکته جالبی می‌گوید که فکر نمی‌کند هیچ‌گاه بازی ریسینگ فارغ از المان‌های شبیه‌سازی و به صورت سرگرمی‌گرا بسازد اما ممکن است ساخت بازی در ژانری غیر از ریسینگ را تجربه کند. به‌علاوه او در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ای بر عنوان ریسینگ موتورسیکلت‌سواری Tourist Trophy ندارد که در سال 2006 برای کنسول PS2 عرضه شد. اما از آن جایی که هر از گاهی درخواست‌هایی برای ادامه این بازی می‌شنود همواره آن را در گوشه ذهن خود در نظر دارد.

با توجه به این که برنامه‌ای برای افزودن حالت چندنفره به بخش VR بازی وجود ندارد، اما ممکن است نسخه‌ای آزمایشی چنین حالتی طی یک به‌روزرسانی به Gran Turismo Sport افزوده شود. هم‌چنین Yamauchi در نظر دارد تا عناصر جدیدی را به رابط کاربری بازی اضافه کند تا پلیر‌های موجود در یک محدوده سنی بتوانند با یکدیگر بازی کنند. البته پیاده‌سازی آن به بازی در ساختار آنلاین چندان راحت نیست.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + هشت =