اخبار بازی

برنامه سازندگان Borderlands 3 برای پشتیبانی از کراس‌پلی بعد از انتشار بازی

برنامه سازندگان Borderlands 3 برای پشتیبانی از کراس‌پلی بعد از انتشار بازی 1

وی جی مگ: در چند وقت اخیر حرف و حدیث‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه Borderlands 3 از قابلیت کراس‌پلی یا بازی میان‌پلتفرمی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رفت در رویداد Celebration of Togetherness که امروز مورخ 16 جولای برگزار می‌شود شاهد رونمایی از این موضوع باشیم که البته ظاهرا اینگونه نیست.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد این بازی لوتر شوتر مورد انتظار در هنگام عرضه از قابلیت کراس‌پلی برخوردار نخواهد بود. با این حال این گزینه خارج از برنامه کاری استودیو سازنده نبوده چرا که Gearbox در نظر دارد تا این اتفاق هر چه زودتر در بازی خود عملی شود. رندی پیچفورد مدیر استودیو Gearbox با واکنش به این موضوع در توییتر اعلام کرد که رویداد Celebration of Togetherness برای رونمایی از قابلیت کراس‌پلی در Borderlands 3 برگزار نمی‌شود. با این حال به مخاطبین اطمنیان داد که کراس‌پلی، امری است که سازندگان به دنبال عملی کردن آن در بازی هستند تا پلیر بتواند کمیپن بازی را به همراه دوست خود از پلتفرمی دیگر تجربه کند.

پیچفورد هیچ گونه بازه زمانی برای اتفاق افتادن این مسئله اعلام نکرد اما اظهار کرد که پس از انتشار بازی، به محض آن که پیاده‌کردن این قابلیت عملی شود کار روی آن را آغاز خواهند کرد. Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر 2019 (22 شهریور 98) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =