اخبار بازی

برنامه سال جاری برای پشتیبانی از PUBG مشخص شد

برنامه سال جاری برای پشتیبانی از PUBG مشخص شد

وی جی مگ: تغییرات بزرگی در راه PUBG در سال جاری خواهد بود که تعدادی از آن‌ها نیز تاکنون مشخص شده است. اما حال استودیو سازنده بازی PUBG Corp و کارگردان آن یعنی Brendan Greene جزییات برنامه‌های خود برای پشتیبانی از PUBG در سال 2018 را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش وی جی مگ، برای تثبیت شدن تجربه بازی، قرار است سرورهای تست آزمایشی جدیدی در بازی پیاده‌سازی شوند. Greene در این خصوص توضیح داد «امسال ما متعهد شده‌ایم تا هر دو ماه یک بار، یک به‌روزرسانی بزرگ برای PUBG عرضه کنیم. هر یک از این به‌روزرسانی‌های بزرگ تغییراتی در یک قسمت از سیستم بازی اعمال خواهند کرد و یا محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. هم‌چنین عرضه به‌روزرسانی‌های محدود و کوچک نیز در بین موارد بزرگ ادامه خواهند یافت.»

«در سال جاری ما می‌خواهیم تا پلیرهای خود را بیش از پیش در فرآیند ساخت مداوم PUBG شرکت دهیم. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم سرور تست آزمایشی در بازی قرار دهیم تا به واسطه آن بتوانیم از نظرات ارزشمند شما استفاده کنیم. بدین صورت نظرات شما تاثیر زیادی روی فرآیند ساخت و تغییرات بازی خواهد داشت.»

در این سرورهای تست آزمایشی این فرصت وجود خواهد داشت تا نقشه‌های جدید بازی تجربه شوند. نقش جزیره 4x4km در دست ساخت آن قرار است بازی را با تغییراتی همراه کند. هم‌چنین نقشه بزرگتر 8x8km برای PUBG در حال کار قرار دارد. از دیگر تغییرات و ویژگی‌های جدیدی که قرار است به آن اضافه شود می‌توان به اعمال تغییرات اساسی در سیستم انیمیشن‌های بازی اشاره کرد. تغییر در فیزیک، مبارزات، وسایل نقلیه و دنیای عمومی بازی از دیگر موارد اشاره شده هستند.

برنامه سال جاری برای پشتیبانی از PUBG مشخص شد 1

منبع: Gamereactor.eu

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =