اخبار بازی

برنامه عرضه محتوای جدید برای Sea of Thieves مشخص شد

برنامه عرضه محتوای جدید برای Sea of Thieves مشخص شد

وی جی مگ: امروز مایکروسافت و استودیوی Rare برنامه عرضه محتوای جدید برای Sea of Thieves را به صورت رسمی با گیمر‌ها به اشتراک گذاشتند.

به گزارش وی جی مگ، به نظر قرار است که این بازی هر چند مدت یکبار شاهد عرضه محتوای جدید باشد و همچنین برگزاری رویداد‌های هفتگی نیز در راس برنامه قرار گرفته است. به‌روزرسانی مختلف با اضافه کردن محتوا و ویژگی‌های جدید مثل آیتم‌ها و مکانیزم‌های جدید خواهند بود که به گیمر پاداش مخصوصی ارائه خواهند کرد. رویداد‌های هفتگی شامل مکانیزم‌های جدید و یا اهداف بسیار جالب خواهند بود که گیمر را به تجربه بیشتر بازی ترغیب خواهد کرد.

اولین به‌روزرسانی محتوا برای Sea of Thieves در اوایل می عرضه خواهد شد که The Hungering Deep نام دارد. در واقع این محتوا جزئی از یک رویداد مخصوص است که شامل یک تهدید برای دنیاست که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. گیمر باید همراه با دوستان و اعضای تیمش برای نابود کردن این تهدید تلاش کنند. به جز این نیز دو به‌روزرسانی دیگر نیز برای عرضه در فصل تابستان در نظر گرفته شده‌اند. بعد از آن نیز تا پایان سال جاری میلادی عرضه سه به‌روزرسانی بزرگ مورد تایید قرار گرفته است.

به‌روزرسانی تابستان Cursed Sails نام دارد که شامل یک نوع کشتی جدید است. به‌روزرسانی دوم تابستان نیز Forsaken Shores نام دارد که بخش جدیدی به نقشه برای ماجراجویی را اضافه خواهد کرد. همانند The Hungering Deep این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را نیز به بازی اضافه می‌کند. شرکت Rare بازهم تایید کرد که تمام به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شوند و آنها قصد ندارند که با فروش این نوع محتوا دیواری بین گیمر‌ها ایجاد کنند.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 4 =