اخبار بازی

برنامه مایکروسافت برای GDC 2018 مشخص شد

وی جی مگ: کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی ماه آینده در سن فرانسیسکو برگزار می‌شود و در همین راستا مایکروسافت برنامه خود برای این رویداد را اعلام کرده. به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای GDC 2018‌ قصد دارد پلتفرم‌های Azure و PlayFab را بیشتر برای بازیسازها معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت برای Azure و PlayFab غرفه‌های جداگانه‌ای اختصاص داده تا با میزبانی از کمپانی‌های مختلف آنها را بیشتر با برنامه‌ ID@Xbox آشنا کرده و اطلاعاتی از API جدید و اینکه چگونه با استفاده از آنها گرافیک و به خصوص هوش مصنوعی بهتری را توسعه دهند، ارائه کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد با حضور جدی در GDC 2018 همکاری خود با توسعه‌دهندگان مختلف را گسترش داده و به فهرست بازی‌های Xbox One کمک کند.

لازم به ذکر است که GDC 2018 هفته آینده شروع می‌شود و بیشتر اطلاعاتی که در آن ارائه می‌شود به توسعه‌دهندگان بازی‌ها ارتباط پیدا می‌کند. در همین راستا نباید انتظار معرفی بازی یا ارائه اطلاعاتی جدید از یک ساخته خاص را داشته باشید. با این حال معمولا کنفرانس‌های برگزار شده در جریان این رویداد می‌تواند جزئیات جالب توجهی را از پشت پرده ساخت بازی‌های بزرگ ارائه کند. مسئله‌ای که معمولا در دیگر رویدادهای بزرگ صنعت بازی اتفاق نمی‌افتد.

منبع: مایکروسافت

برچسب‌هاazure GDC GDC 2018 microsoft playfab
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یازده =