اخبار بازی

برنامه نینتندو برای آینده 3DS

برنامه نینتندو برای آینده 3DS

وی جی مگ: هفت سال از عرضه کنسول 3DS گذشته و این کنسول وارد هشتمین سال از زندگی خود می‌شود. کنسول دستی نینتندو اگرچه در ابتدا موفق نبود اما به لطف کاهش قیمت و انتشار بازی‌ها و محتویات متنوع توانست کم کم فروش خود را افزایش دهد. حال شرکت نینتندو در حالی برنامه‌های خود را برای آینده 3DS مشخص کرده که این کنسول توانسته در عصر تسلط تلفن‌های هوشمند به فروش 72 میلیون واحدی دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت نینتندو عناوینی چون Bowser’s Inside Story ،Luigi’s Mansion و Sushi Strikers را برای عرضه روی 3DS در راه دارد. شرکت‌های تردپارتی به مانند Atlus نیز قرار است بازی‌هایی مثل Persona Q2 و Etrian Odyssey X را روی کنسول مذکور نشر دهند. اما اگر خیال می‌کنید 3DS سال آینده مقدمات خود را برای بازنشستگی مهیا خواهد کرد بهتر است در افکار خود تجدید نظر کنید. شرکت نینتندو در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران خود داشته عنوان کرده که قصد دارد کنسول 3DS را تا سال 2019 و حتی بعد از آن نیز پشتیبانی کند.

«با توبجه به تعداد مخاطبین و محتویات قدرتمندی که کنسول 3DS در اختیار دارد ما تصمیم داریم تا به پشتیبانی آن ادامه دهیم. ما معتقد هستیم استفاده از گنجینه عظیم بازی‌های این کنسول برای فروش بیشتر آن و پشتیبانی از افرادی که به تازگی 3DS تهیه کرده‌اند اهمیت فراوانی دارد.»

اما باید به این مسئله نیز توجه کرد که عناوین New 3DS در چند وقت اخیر فروش قابل قبولی را نداشته و در نتیجه شاید تصمیم نینتندو برای پشتیبانی آن ایده چندان خوبی نباشد. بازی‌های 3DS دیگر فروش لازم را ندارند و شاید عرضه جمع کثیری از عناوین 3DS روی Switch از گزینه‌های روی میز نینتندو به شمار برود.

منبع: Gamingbolt.com

برچسب‌ها3ds atlus nintendo Nintendo 3DS Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =