اخبار بازی

برنامه نینتندو برای عرضه دو مدل جدید از Switch

برنامه نینتندو برای عرضه دو مدل جدید از Switch

وی جی مگ: به دنبال شایعه‌ای که برای اولین بار در سال گذشته منتشر شد اکنون گزارشات جدید منتشر شده بیان می‌دارند کمپانی نینتندو برنامه دارد تا دو مدل جدید از Switch در سال 2019 عرضه کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از The Wall Street Journal اولین مدل کنسول جدید شامل قابلیت‌های بهبود یافته بوده تا بتواند نظر گیمرها را به سوی خود جلب کند. با این حال این نسخه ارتقا یافته به مانند PS4 Pro یا Xbox One X قدرتمند نخواهد بود. دومین مدل Nintendo Switch گزینه‌ای ارزان‌تر بوده که برای گیمرهای کژوال در نظر گرفته شده است مخصوصا با توجه به این که عمر کنسول دستی این شرکت یعنی 3DS به پایان خود رسیده است. در گزارش منتشر شده به هر دو مورد منابع تامین کننده و سازندگان بازی هم اشاره شده است. هم‌چنین این گزارش مدعی شده که مدل ارزان‌تر با حذف برخی از قابلیت هم‌چون قابلیت لرزش موجب کاهش قیمت دستگاه شده است.

به گفته The Wall Street Journal انتظار می‌رود هر دو مدل جدید از Switch در نمایشگاه E3 معرفی شده و تا چند ماه آینده برای تعطیلات انتهای سال و بازی‌هایی نظیر Pokemon Sword & Shield و Animal Crossing منتشر شوند. به منظور مشخص شدن صخت این گزارش باید حداکثر حدود دو ماه دیگر تا نمایشگاه E3 2019 صبر کنیم.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 3 =