اخبار بازی

برنامه Electronic Arts برای معرفی یک سرویس پولی جدید

وی جی مگ: توجه‌ها به کنفرانس مالی سالیانه Electronic Arts به قدری زیاد است که با گذشت چند روز از آن همچنان شاهد انتشار اخباری مرتبط به آن هستیم. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این کنفرانس به نظر می‌رسد که Electronic Arts قصد دارد سرویس پولی جدیدی را معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر این کمپانی روی PC سرویس Origin Access و روی Xbox One برنامه EA Access را دنبال می‌کند اما به این موارد راضی نبوده و در اندیشه سرویسی جدید است. صحبت‌های اندرو ویلسون مدیرعامل EA و بلیک یورگنسن مدیر بخش مالی این شرکت نشان می‌دهد که احتمالا آنها به دنبال معرفی سرویسی برای به اشتراک‌گذاری بازی‌ها هستند. چیزی شبیه به PS Now یا Xbox Game Pass که روی پلتفرم‌های سونی و مایکروسافت با پرداخت هزینه‌ای بازی‌ها را برای کاربر به اشتراک می‌گذارند.

با این حال باید تا زمان برگزاری کنفرانس EA Play در جریان E3 2018 منتظر ماند و دید که EA چه برنامه‌ای برای معرفی سرویس احتمالا به اشتراک‌گذاری بازی‌های خود دارد. سرویسی که مطمئنا به فروش بیشتر عناوین این شرکت کمک کرده و شرایطی را به وجود می‌آورد که اینبار گیمر با پرداخت هزینه‌ای، توانایی استفاده از بازی‌های مختلف به صورت همزمان را داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هفت =