اخبار بازی

برنامه Google برای ساخت بازی

برنامه Google برای ساخت بازی

وی جی مگ: روز گذشته آقای Phil Harrison از افراد مشهور صنعت گیم در توییتر خود اعلام کرد به دلیل یک موقعیت شغلی جدید به کالیفرنیا نقل مکان کرده است. معاون سابق شرکت Microsoft و معاون اجرایی سابق شرکت Sony که البته سابقه کار در Atari را نیز دارد در توییتر خود نوشت « بسیار مشتاقم با شما این موضوع را به اشتراک بگذارم که به عنوان نایب رییس، فعالیت جدیدی را در شرکت Google آغاز کرده‌ام.»

به گزارش وی جی مگ، هنوز بیانیه رسمی از سوی Google بابت این موضوع منتشر نشده است و ممکن است پروژه کاری وی در حال حاضر محرمانه باشد. به هرحال فرض بر این است که Phil Harrison در حال کار روی پروژه مهیجی چون ساخت یک بازی جدید باشد. در غیر این صورت چه دلیلی می‌تواند داشته باشد که شرکت Google یکی از افراد بزرگ صنعت گیم را استخدام کند.

Harrison سابقه کار در استدیو‌های بسیار و ساخت بازی برای پلتفرم‌های مختلف را دارد و ممکن است پروژه مشابهی را برای Google در دست کار داشته باشد. باید به این مئله نیز توجه کرد که Google اخیر سرمایه‌گذاری بسیاری روی پلتفرم واقعیت افزوده خود به نام ARcore انجام داده و Harrison نیز پیش از این از اشتیاق خود برای کار روی پلتفرم‌های واقعیت افزوده سخن گفته بود و شاید فعالیت کاری او در این شرکت ربطی به این موضوع داشته باشد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 17 =