اخبار بازی

برنامه SEGA برای معرفی بازی‌های جدید

برنامه SEGA برای معرفی بازی‌های جدید

وی جی مگ: امروز شرکت SEGA گزارش مالی مربوط به سال مالی خود را منتشر کرد که آمار این شرکت را تا پایان ماه مارچ به نمایش می‌گذارد. متاسفانه گزارش مالی این شرکت به طور کلی به مانند سال مالی گذشته چندان مثبت نبوده و از همین رو به نظر می‌رسد SEGA برای معرفی بازی‌های جدید در سال جدید برنامه‌های زیادی داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید گزارش بخش گیمینگ سگا به صورت جزیی و تفکیک شده مشخص شده است. فروش کلی به نسبت سال قبل بیشتر بوده اما درآمد عملیاتی به دست آمده تنها اندکی با رشد همراه بوده است. چشم‌انداز سال مالی جاری نیز فروش بیشتر اما سود عملیاتی کمتری را نشان می‌دهد.

در همین راستا کمپانی سگا برنامه دارد تا 22 بازی جدید را در سال آینده منتشر کند. تمامی آن‌ها برای بازار غرب منتشر شده و 9 بازی نیز برای عرضه در بازار ژاپن در نظر گرفته شده است. دلیل اینکه تعداد عناوین درنظر گرفته شده برای بازار غرب بیشتر است به این خاطر است که در این نوع گزارشات، پلتفرم‌های مختلف به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند و معمولا بازی‌ها در آمریکای شمالی و اروپا روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شوند. هم‌چنین بیانیه آن‌ها نشان می‌دهد که سگا برنامه‌ ویژه‌ای برای بازار اسمارت‌فون‌ها تدارک دیده است.

لازم به ذکر است شرکت سگا در سال مالی 2018 خود 17,330,000 واحد بازی به فروش رسانده است که به نسبت سال گذشته، افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. برای سال مالی آینده نیز آن‌ها انتظار دارند این میزان به بیش از 20 میلیون واحد بازی برسد.

برنامه SEGA برای معرفی بازی‌های جدید 1

برچسب‌هاpc PS4 Sega xbox one سگا
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + چهارده =