اخبار بازی

بروزرسانی بزرگی برای Halo Wars 2 در راه است

بروزرسانی بزرگی برای Halo Wars 2 در راه است 1

هفته گذشته شاهد عرضه شدن Halo Wars 2 برای PC و Xbox One بودیم. شاید پشتیبانی استودیو‌های 343 Industries و Creative Assembly از بازی خودشان چندان عجیب به نظر نرسد.

آنها قصد دارند تا با ارائه محتوای اضافه و همچنین بروزرسانی‌ها از این اثر پشتیبانی کنند. یکی از اعضای تیم سازنده نیز اشاره کرد:« فقط به خاطر اینکه بازی عرضه شده دلیل بر آن نیست که کار ما به پایان رسیده است. در واقع مسیر زیادی تا پایان کار باقی مانده است و استودیو‌های 343 Industries و Creative Assembly قصد دارند تا با ارائه محتویات جدید و همچنین بروزرسانی‌ها، از این اثر پشتیبانی کنند.»

آنطور که به نظر می‌رسد گیمر‌های علاقه‌مند به Halo Wars 2 می‌توانند در چهارشنبه هفته سوم هر ماه انتظار محتوای جدیدی را داشته باشند. این فرآیند از ماه مارچ آغاز می‌شود. همچنین در ماه آینده مراحل جدید به بخش تکنفره اضافه می‌شود. در ادامه نیز مشخص شد که 343 Industries و Creative Assembly قصد دارند در مراسم PAX East در مورد DLC‌های این بازی اطلاعات جدید و عمیق‌تری ارائه کنند.

هفته گذشته Halo Wars 2 برای Windows 10 و Xbox One عرضه شد و این بازی نیز با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم کرد. امروز نیز مشخص شد که هفته آینده بروزرسانی بزرگی برای هر دو پلتفرم منتشر می‌شود که مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد. همچنین استودیو‌های سازنده اشاره کردند که بازخورد و نظرات گیمر‌ها اهمیت زیادی برای آنها دارد و در بسیاری از مواقع تصحیح مشکلات یا قابلیت‌های موجود در بازی بر اساس نظرات کاربران انجام می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =