اخبار بازی

بروزرسانی Dishonored 2 نه گیگابایت حجم دارد

بروزرسانی Dishonored 2 نه گیگابایت حجم دارد 1

با نظر به اینکه Dishonored 2 یک بازی تکنفره به شمار می‌رود به نظر می‌رسد که این بازی نیز شامل یک بروزرسانی در روزه عرضه است. به لطف تعداد زیادی از دیسک‌های فیزیکی این اثر که به دست گیمر‌ها رسیده است ما می‌دانیم که حجم این بروزرسانی چه قدر است و چه مشکلاتی را حل و فصل می‌کند.

یکی از گیمر‌ها که بازی را برای Playstation 4 تهیه کرده است در وب‌سایت Reddit اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که بروزرسانی 9گیگابایت حجم دارد. در این بروزرسانی باگ‌ها و مشکلات ریز و درشتی مورد تصحیح قرار گرفته‌اند. کیفیت بافت‌ها و سایه پردازی در بازی بهتر شده و زمان لودینگ‌ها کاهش یافته است. همچنین نرخ فریم در بازی افزایش یافته و در حالت کلی بازی بازده بسیار بهتری خواهد داشت. اگر قصد دارید که این بازی را به صورت دیجیتال تهیه کنید حجم 48 گیگابایتی این اثر شامل بروزرسانی هم خواهد بود.

در مورد نسخه Xbox One نیز باید گفت که بروزرسانی حجمی 9.1 گیگابایتی خواهد داشت. در صورتی که مشاهده جزئیات این بروزرسانی در پلتفرم Xbox One ممکن نیست اما به نظر می‌رسد که تغییرات و ایرادات رفع شده همانند نسخه Playstation 4 باشد.

منبع

برچسب‌هاDishonored 2 PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 4 =