اخبار بازی

بروس استریلی: ترک استودیو سازنده Uncharted 4 بهترین اتفاق زندگی‌ام بود

بروس استریلی: ترک استودیو سازنده Uncharted 4 بهترین اتفاق زندگی‌ام بود

وی جی مگ: بروس استریلی عضو سابق استدیو N*ughty Dog و کارگردان تعدادی از مهم‌ترین عناوین این استدیو هم‌چون The Last of Us و Uncharted 4 بوده است. او در ماه سپتامبر 2017 از این استدیو استعفا داد و قبل از آن نیز به مدت یکسال در تیم توسعه استدیو حضور  نداشت. حال در مصاحبه با Final Games Podcast درمورد تجربه کاریش در این استدیو و عناوین مختلف صحبت کرده است.

به گزارش وی جی مگ، استریلی از آخرین روزهای کاری خود در N*ughty Dog و خداحافظی اعضای استدیو با او سخن می‌گوید « من همیشه سعی میکردم به دنبال افرادی باشم که بتوان آن‌ها را تایید کرد. در آخرین روزهای کاریم N*ughty Dog تمامی اعضای تیم برای خداحافظی با من حاضر شدند. این بسیار اتفاق خوشایندی است که آن‌ها دست از کار خود برداشته و چنین برنامه‌ای را برای من ترتیب دادند. در عین حال وقتی شما جایی را که در آن اعتبار به دست آوردید را ترک می‌کنید اذیت‌کننده است.» در ادامه او از تاثیرش بر روی زندگی دیگر افراد می‌گوید که این موضوع بزرگ‌ترین پاداش دوران حرفه‌اش بوده است « لحظات احساسی که همیشه در زندگی به دنبال آن بودم برای من نیز اتفاق افتاد. این احساسی‌ترین، زیباترین و ارزشمندترین تجربه‌ای است که دوران حرفه‌ایم داشته‌ام که توانسته تاثیری بر شخصیت دیگر افراد بگذارم این و بزرگ‌ترین پاداش دوران کاری من است.»

بروس استریلی در ادامه درمورد بازی‌هایی که در N*ughty Dog روی آن‌ها کار کرده است صحبت‌هایی ارائه کرد. او توانست با کار روی The Last of Us و Uncharted 4 دید جدیدی به تیم توسعه این استدیو تزریق کند. « اگرچه این حرف بسیار عجب بوده اما ترک N*ughty Dog بهترین اتفاق زندگی من است. The Last of Us نقطه اوج طرز فکر و فلسفه من است که سعی کردم آن را در استدیو ایجاد کنم و این تجربه برای من حیرت‌انگیز است. کسب جوایز متعدد برای Uncharted 2 و وقف خود به این موضوع و دید که من همیشه می‌خواستم پروژه‌ای را بسازم که پیش از آن در هیچ بازی دیگری در این صنعت آن را تجربه نکرده‌ام. تمامی این موارد به‌ گونه‌ای اتفاق افتاد که هرگز نمی‌توانستم آن را تصور کنم.»

بروس استریلی به مدت 18 سال در N*ughty Dog کار کرد و باید دید در آینده چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 3 =