اخبار بازی

برچسب ویژه رده بندی سنی ESRB برای پرداخت درون برنامه‌ای

وی جی مگ: چند ماهی است که سازندگان و ناشرهای بازی با دریافت پول برای باز کردن آیتم یا بخش‌های مختلف ساخته‌های خود حواشی بسیاری را به وجود آورده‌اند و با توجه به این موضوع سیستم رده‌ بندی سنی ESRB برای پرداخت درون برنامه‌ای رویکرد ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این سازمان به تازگی در حساب کاربری توئیتر خود تایید کرده که از این پس در کنار رده بندی سنی ESRB برچسبی نیز به صورت ویژه قرار می‌گیرد که نشان دهنده استفاده بازی مورد نظر از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است. مسئله‌ای که تاکنون به هیچ شکل از آن یاد نمی‌شد و شاید در ادامه روی خرید یک بازی سوی گیمرها تاثیر بگذارد. سازمان ESRB همچنین توضیح داده که در فروشگاه‌های دیجیتال نیز این مسئله ذکر می‌شود.

طبق گفته ESRB توضیحات اشاره شده در سمت راست درجه سنی قرار گرفته و جدای از مواردی است که دلیل بالا بودن درجه سنی همچون خشونت یا موارد دیگر را نشان می‌دهد. از سوی دیگر این سازمان اعلام کرده مواردی همچون افزایش واحد پولی داخل بازی، عضویت، خرید Season Pass و Loot Box مواردی هستند که باعث قرار گرفتن برچسب ویژه می‌شوند. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که ESRB‌ قصد دارد با راه‌اندازی کمپینی توضیحاتی را به والدین در ارتباط با هزینه کودکانشان در بازی‌های ویدئویی ارائه کند.

برچسب ویژه رده بندی سنی ESRB برای پرداخت درون برنامه‌ای

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 7 =