اخبار بازی

برگزاری لیگ Overwatch در سال 2017 تایید شد

برگزاری لیگ Overwatch در سال 2017 تایید شد 1

همانطور که می‌دانید Overwatch به خاطر ذات مسابقه‌ای که دارد بسیار زود توسط لیگ‌های مختلف eSport یا ورزش‌های الکترونیکی مورد توجه قرار گرفت اما بلیزارد قصد دارد تا خودش دست به کار شده و لیگی مخصوص به این بازی در ورزش های الکترونیک ایجاد کند.

سال گذشته میلادی نیز در مراسم Blizzcon حضور این بازی در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی تایید شده بود. بعد از اعلام این خبر بلیزارد اعلام کرد که دوست دارد این لیگ به بهترین شکل ممکن برگزار شود اما تقریبا بعد از آن خبری از این لیگ نشد.

به تازگی مسئول بخش ورز‌های الکترونیکی بلیزارد Nate Nanzer در مورد برنامه‌های بلیزارد در سال آینده صحبت کرده است. این مصاحبه در کرده انجام و توسط یکی از کاربران وب‌سایت Reddit به انگلیسی ترجمه شده است. Nanzer تایید کرد که فصل مربوط به سال 2017 ورزش‌های الکترونیک Overwatch در فصل سوم 2017 شروع خواهد شد اما برگزاری این بازی به صورت فصول مکرر و پشت سر هم به سال 2018 موکول شده است.

در ابتدای کار بلیزارد مشغول به ایجاد تیم‌ها و جذب گیمر‌های با استعداد خواهد شد و به همین خاطر در ابتدای برگزاری شاهد لیگی کوچک خواهیم بود. همچنین Nanzer اعلام کرد که بلیزارد قصد دارد فینال این مسابقات را هر سال در یک شهر جدا برگزار کند و برنامه‌ای برای جشن فینال در کنفرانس سالیانه Blizzcon وجود ندارد. همچنین Nanzer گفت که بلیزارد قصد دارد که بازی کردن Overwatch به صورت حرفه‌ای را به شغل تبدیل کند که با درآمد خوب خود گیمر‌های حرفه‌ای را به این سمت و سو جلب کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =