اخبار بازی E3 2018

بسته‌های قابل دانلود رایگان برای بازی Fallout 76 عرضه می‌شود

تجربه تک‌نفره بازی Fallout 76

وی جی مگ: به تازگی تریلری از بازی Fallout 76 منتشر شد که در این تریلر خبری خوبی برای طرفداران بازی وجود دارد که آن آپدیت‌ و بسته‌های قابل دانلود رایگان است. با این حال این بسته‌های قابل دانلود کاملا رایگان نیستند.

به گزارش وی جی مگ، اول از همه، چیزی که باید شفاف بگوییم این است که همه DLC های بازی به صورت رایگان عرضه می‌شوند که پلیرها نیازی نیست حتی یک سنت برای محتوای اضافی بپردازند ولی به این معنی نیست که آنها سودی نخواهند کرد.

این گونه که معلوم شده شما می‌توانید آن‌ها را بخرید یا اینکه در طی بازی آن‌ها را به دست آورید که این کار زمان‌بر است.

آپدیت‌های کوچکتر برای بازی برنامه ریزی شده که شرایط را برای محتواهای بزرگتر آماده می‌کنند که برای سال بعد از انتشار برنامه‌ریزی شده. اگرچه هنوز برنامه معلوم نیست، احتمالا اطلاعاتی در این مورد، هنگام نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی خواهیم داشت.

در زیر اطلاعاتی در مورد بازی نوشته شده که اگر هنوز چیزی از آن نمی دانید بهتر است بخوانید:

بالاخره بخش چندنفره به بازی جهان باز و RPG کمپانی Bethesda راه یافت. کارکتر خود را بسازید و شخصی‌سازی کنید و راه خود را در سرزمین‌‌های بی‌مرز غربی با صدها منطقه پیش‌گیرید. می‌توانید به صورت تکی یا با دوستان خود این بازی را انجام دهید.

یک رویای جدید آمریکایی! با استفاده از بناها و وسیله‌های ساخت و مونتاژ درهر جای دنیای بازی می توانید به ساخت و ساز بپردازید. شما با این سیستم می‌توانید پناهگاه بسازید و نیازمندی‌های خود را فراهم کنید و همچنین می‌توانید مغازه‌هایی برای خرید فروش بسازید. ولی مواظب باشید هر کسی با شما دوستانه رفتار نمی‌کند.

قدرت اتم! به تنهایی یا با چند باز مانده به سراغ آن بروید تا دسترسی به موشک‌های هسته‌ای را برای خود باز کنید. همچنین این خرابه‌ها یک محدوده بزرگ از مواد کم‌یاب و با ارزش را می‌سازند. شما از آن مواظبت می‌کنید یا قدرت اتم را آزاد می‌کنید؟ انتخاب با شماست.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر امسال برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =