اخبار بازی

بسته اضافه‌شونده The Surge: A Walk in the Park معرفی شد

شرکت‌های Deck13 و Focus Home Interactive به صورت رسمی بسته اضافه‌شونده The Surge را که شباهت بسیاری به سری Dark Souls داشت و در ماه مه امسال منتشر شده بود را معرفی کردند. این بسته اضافه‌شونده The Surge: A Walk in the Park نام دارد و گیمر را به پارکی تفریحی می‌برد. انتظار می‌رود که A Walk in the Park در ماه دسامبر همراه با بسته The Surge: Complete Edition عرضه شود.

طبق گفته سازندگان محیط A Walk in the Park آزادی بیشتری را نسبت به بازی اصلی پیش روی گیمر قرار می‌دهد و از لحاظ طراحی هنری نیز نسبت به محیط‌های بازی متفاوت است. بازی در این بسته اضافه‌شونده به CREO World می‌رود که در اصل یک پارک تفریحی طراحی شده توسط CREO است. متاسفانه این پارک تفریجی هم از اتفاقات دنیای بازی بی‌نصیب نبوده و حالا ربات‌هایش هر موجود زنده‌ای را از پا در می‌آورند.

به جز اضافه شدن یک محیط جدید، در A Walk in the Park شاهد حضور دشمن‌های جدید، باس‌های جدید و 16 اسلحه، زره و ایمپلنت هستیم. برای کسانی که نسخه اصلی بازی را در اختیار ندارند، Focus Home Interactive بسته‌ای تحت عنوان The Surge: Complete Edition را تدارک دیده که شامل بازی اصلی و بسته‌اضافه شونده A Walk in the Park می‌شود.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 4 =