اخبار بازی

بسته اضافه شونده Prey به زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: به تازگی حساب کاربری Prey در توئیتر تصویری را منتشر کرده که احتمالا نشان از این دارد بسته اضافه شونده Prey به زودی معرفی می‌شود. تصویر متحرکی به صورت GIF که نشانه‌های موجود در آن به کره ماه اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، این تصویر متحرک در زمان نمایش ماه مکث کرده و جمله‌ای را به نمایش در می‌آورد که معنی آن «آیا واقعا ما می‌دانیم که چه چیزی آنجاست ؟» می‌شود. با تمام این مسائل احتمالا ساده‌ترین جواب به معمای جدید استودیو Arkane این است که آنها در حال توسعه بسته اضافه شونده Prey هستند که در کره ماه دنبال می‌شود.

احتمال در این بسته اضافه شونده Prey که در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی آن خواهیم بود گیمر برای ادامه داستان یا در روایتی جانبی از Talos I ایستگاه فضایی که داستان اصلی بازی در آن دنبال می‌شود به کره ماه می‌رود. بازی اصلی Prey سال گذشته در ماه مه منتشر شد و توانست با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقد‌ها و گیمرها روبرو شود. بازی که ابتدا ساخت آن را با عنوان Prey 2 استودیو Human Head برعهده داشت اما در نهایت ساخت بازی از ابتدا و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به Arkane سپرده شد که توانسته بود با ساخت مجموعه Dishonored نامی برای خود دست و پا کند.

منبع: DualShockers

برچسب‌هاarkane Bethesda pc PREY PS4 xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + سه =